Gravatar

#21 tiany 12 år siden

Jeg har Telmore med automatisk optankning og den tanker nok 100 kr. hver anden måned eller noget i den dur.
Men skifter nok snart til TDC abo, men det skyldes at jeg gennem mandens arbejde er blevet tilbudt et abo for 50 kr. i måneden med:
fri sms
20GB data
og 50 timers fri tale.
Valar morghulis
Gravatar

#22 Collateral 12 år siden

Er også selv meget glad for Telmore. Har også haft M1 som BN taler om, men det der med at skulle betale for nummervisning (plus at der på det tidspunkt blev indført en begrænsning på antallet af sms'er man måtte sende når man havde fri sms) gjorde at jeg hoppede fra dem. Jeg har været rigtig glad for telmore må jeg sige. Har dog for nylig droppet de gratis sms'er da det ikke længere kan betale sig for mig. Jeg sms'er bare ikke ligeså meget længere som da jeg var yngre. Så jeg bruger nok... max 100,- kr. om måneden.

- En stor del af det er i øvrigt nok fordi mine opkald til andre Telmore kunder (læs: langt størstedelen af dem jeg ringer til) er gratis så længe de bare er under en time (ad gangen, man kan bare lægge på og ringe op igen)
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#23 Highland Park 12 år siden

Collateral (22) skrev:
- En stor del af det er i øvrigt nok fordi mine opkald til andre Telmore kunder (læs: langt størstedelen af dem jeg ringer til) er gratis så længe de bare er under en time (ad gangen, man kan bare lægge på og ringe op igen)
Ja, "Telmore til Telmore" er en skidesmart ordning. 29 kr. for op til 48 timers samtale pr. måned (uden opkaldsafgift) er knageme billigt. Desuden har de en fremragende kundeservice. Jeg har ikke haft så meget som et problem med dem i de mange år, jeg har været kunde.
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#24 Collateral 12 år siden

Highland Park (23) skrev:
Ja, "Telmore til Telmore" er en skidesmart ordning. 29 kr. for op til 48 timers samtale pr. måned (uden opkaldsafgift) er knageme billigt. Desuden har de en fremragende kundeservice. Jeg har ikke haft så meget som et problem med dem i de mange år, jeg har været kunde.

Helt enig, og har haft nøjagtig samme oplevelse, også når jeg (eller familiemedlemmer) har købt telefoner igennem dem og der har været problemer har de været hurtige til at fikse det, eller erstatte.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#25 bhs 12 år siden

Har CBB på nuværende tidspunkt og er vældig tilfreds. Betaler 129 for deres 5 timers pakke og det er næsten for meget for mit forbrug. Har haft 3 før og ikke haft andet end problemer med dem (tog dem kun, fordi de var billigst med iPhone 4).

Godt, at du fik ringet til 3. Det hjælper at ringe i tider og utider og brokke sig lidt ;)
Gravatar

#26 MovieLover 12 år siden

Bibob har vidst for nyligt puttet mere data og taletid i deres pakker, blandt andet 6 timers pakken, så de kunne også være en mulighed.

Skriv ny kommentar: