Gravatar

#1 davenport 12 år siden

Jeg har pt. 3, og giver 450,- pr. md.
Jeg bruger højst min telefon 10 minutter i måneden til at ringe for, men sms´er da en del.
Nogen der kender noget billigt?
Jeg har på ingen måde brug for alle de ekstra ting, som internet, mail og den slags. Bare noget billigt.

Note: Jeg gider ikke tanke op og den slags. Så lidt arbejde så muligt :)

pfh tak
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#2 MoH 12 år siden

Jeg har selv cbb, det er 119 pr. md.
Det er 5 timers tale, fri sms og 5 gb data.
Gravatar

#3 dyg 12 år siden

Det lyder lettere mærkeligt, for jeg har også 3, og giver kun 150kr pr måned... Jeg taler vel 2 timer, bruger omkring 1gb data og sms'er en hel del.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#4 Tommy Kristensen 12 år siden

Hvis du har været glad for 3, så kan du skifte til Oister, der benytter samme netværk - de har en abonnement til 99,- der inkl. 3 timers tale, fri SMS/MMS og så 3 GB data.
Gravatar

#5 davenport 12 år siden

Ok, er der en let fremgangsmåde? Jeg mener noget i retning af, at de selv overflytter mit abb. så jeg ikke skal alt muligt?
Gravatar

#6 Tommy Kristensen 12 år siden

Det plejer vist at være ret smertefrit. Men det kan tage lidt tid af og til - op til halvanden måde. Men det er det samme med de fleste mobilselskaber.

http://oister.dk/Kundeservice/Mobil/Nu-og-her/Numm...

Hvis du ønsker at beholde dit eksisterende nummer, når du skifter til OiSTER, er det eneste du skal foretage dig, at vælge ”Flyt nuværende nummer” under tilmeldingsforløbet. Så sørger vi for at flytte dit nummer fra dit gamle teleselskab til OiSTER.

Bemærk! Det er meget vigtigt, at du ikke selv opsiger dit nuværende abonnement, da dette vil forhindre os i at flytte dit nummer over til OiSTER og du kan risikere at miste dit nummer.
Overlad derfor opsigelsen af dit abonnement til os.

Trin for trin - sådan flytter du dit nummer til OiSTER:

1.Ved tilmelding vælger du: "Flyt nuværende nummer". Skriv herefter det nummer, du ønsker at flytte til OiSTER. Senere i tilmeldingsforløbet vil du blive bedt om at udfylde dit SIM-kort nummer og nuværende teleselskab.
2.Når købet er gennemført, opsiger vi dit abonnement hos dit nuværende teleselskab og flytter nummeret for dig. Der kan gå op til 45 dage, før dit nummer flyttes til OiSTER, afhængig af hvilket teleselskab, du kommer fra.
3.Vi sender dit nye OiSTER SIM-kort inden for 2-3 dage efter din bestilling. Dit OiSTER SIM-kort er aktiveret med et midlertidigt nummer, som du kan vælge at bruge indtil dit nummer flyttet. Ønsker du ikke at tage dette nummer i brug, venter du blot med tage SIM-kortet i brug til dit nuværende nummer er flyttet til SIM-kortet. Læs mere om midlertidigt nummer her
4.Så snart din nummerflytning er gennemført, får du besked via SMS og e-mail. Du er derefter klar til at bruge dit nye OiSTER abonnement.

Gravatar

#7 davenport 12 år siden

Tak for jeres indlæg.
Jeg ringede til 3, og de kunne godt se at jeg betalte alt for meget. De satte med det samme mit abb ned til 128,-
Så slap jeg også for en masse flyttebøvl.
Det tog 2 minutter, efter telefonslusen, så det er jo bare fint :)
Gravatar

#8 dyg 12 år siden

Super! Synes nok, at det lød til at være alt alt alt for dyrt.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#9 davenport 12 år siden

Ja, nu kan jeg kun snakke i en time, så jeg må hellere lade være med at ringe til min mor... ;)
Gravatar

#10 BN 12 år siden

davenport (1) skrev:
Jeg har pt. 3, og giver 450,- pr. md.
Jeg bruger højst min telefon 10 minutter i måneden til at ringe for, men sms´er da en del.
Nogen der kender noget billigt?
Jeg har på ingen måde brug for alle de ekstra ting, som internet, mail og den slags. Bare noget billigt.

Note: Jeg gider ikke tanke op og den slags. Så lidt arbejde så muligt :)

pfh tak

Jeg har selv M1 og betaler 0 (læs: nul) kroner. Her er jeg nemlig tilmeldt noget der hedder Gratis50. Det betyder, at jeg hver den 1. i måneden får 50 minutters ny gratis taletid og 50 nye gratis sms-beskeder (lagt oveni eventuelt overskydende fra sidste måned). Som følge heraf har jeg som regel ingen udgifter til min mobil-telefoni i månedsvis. Jeg har kun måttet tanke op med 50 kr. hvis jeg rent undtagelsesvis har overskredet de 50 minutters taletid eller 50 sms'er. Så hvis jeg pludselig begyndte at sms'e 6 gange så meget som nu, ville det kun kunne koste mig op til 36 kr. om måneden - eller 50 kr., fordi dette er det mindst optankningsbeløb, man kan vælge.

Hver gang en sælger ringer til mig for at tilbyde mobil-telefoni, giver de da også op med det samme, når jeg siger, at jeg har M1 - Gratis50. ;-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/

Skriv ny kommentar: