Gravatar

#41 Michael Andersen 14 år siden

men den producerede vare er den samme

Hvem i Danmark gider at købe et 3DTV i dag for at se "Monster vs. Aliens 3D" igen og igen?
Smile, you son of a bitch!
Gravatar

#42 PredatorX 14 år siden

Michael Andersen (41) skrev:

Hvem i Danmark gider at købe et 3DTV i dag for at se "Monster vs. Aliens 3D" igen og igen?

MIG MIG MIG MIG
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#43 Tommy Kristensen 14 år siden

#41: Nu er prisforskellen jo marginal hvis man er ude og købe nyt tv - men måske de samme mennesker der tager ind og ser de samme 3D-film i biografen igen og igen ;)
Gravatar

#44 Michael Andersen 14 år siden

Jeg troede de var meget dyrere, men det er jo gode nyheder for 3D så :)
Gravatar

#45 Tommy Kristensen 14 år siden

Ja, det ved jeg da ikke - folk vælger dem da alligevel fra :) Måske julesalget kan give et peg om hvor tingene går hen.
Gravatar

#46 Michael Andersen 14 år siden

Ja for hvem gider kun at se på "Monsters vs. Aliens" hele tiden (udover PredatorX)? :) Vi skal have indhold, som "Avatar" og "Alice in Wonderland" etc., på banen før der sker noget.
Gravatar

#47 Tommy Kristensen 14 år siden

#46: Så er det jo smart at genierne har brugt alt krudtet før det sker... Det er jo ikke specielt smart at køre kanonerne i stilling - og så glemme ammunitionen.
Gravatar

#48 PredatorX 14 år siden

Tommy Kristensen (47) skrev:
#46: Så er det jo smart at genierne har brugt alt krudtet før det sker... Det er jo ikke specielt smart at køre kanonerne i stilling - og så glemme ammunitionen.

På den anden side er det også pænt svært at stå med favnen fuld af ammunition, hvis du ingen kanoner har.
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#49 Tommy Kristensen 14 år siden

Jeg er ikke med?
Gravatar

#50 filmz-ab 14 år siden

Hvad så, hvis man både har kanonerne og ammunition nok til at stoppe Arnold, men kan ikke skyde? :-)
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?

Skriv ny kommentar: