Er der nogle der ved, om det kan lade sig gøre at få fat i en version af Le Grand bleu, som ikke er Extended Version? Helst R2.
Jeg har ledt og ledt, og det ser ud som om den kun er udgivet som extended version. Jeg ved ikke hvorfor, men jeg bryder mig ikke om Luc Bessons extended-versions. Både Le Grand Bleu og Leon er blevet rigtigt dårlige film i de udvidet udgaver. I de gamle biograf versioner er det nogle af de bedste film jeg har set. Kan ikke forklare det, sådan er jeg bare - undskyld!;-)
Der findes også en japansk Ultimate Edition, men den ser ud til at være OOP de steder, jeg kan finde den. Så hvis du sætter dig efter den, er du måske nødt til at lede på eBay.
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
#5 Jeg har det så lige omvendt. Jeg synes klart, at den originale version var at foretrække. Jeg vil anbefale alle at købe den koreanske udgave, hvor begge udgaver er med - så har man da mulighed for selv at sammenligne.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#1 danschier.dk 21 år siden
Jeg har ledt og ledt, og det ser ud som om den kun er udgivet som extended version. Jeg ved ikke hvorfor, men jeg bryder mig ikke om Luc Bessons extended-versions. Både Le Grand Bleu og Leon er blevet rigtigt dårlige film i de udvidet udgaver. I de gamle biograf versioner er det nogle af de bedste film jeg har set.
Kan ikke forklare det, sådan er jeg bare - undskyld!;-)
#2 nakalay 21 år siden
#3 danschier.dk 21 år siden
#4 nakalay 21 år siden
Der findes også en japansk Ultimate Edition, men den ser ud til at være OOP de steder, jeg kan finde den. Så hvis du sætter dig efter den, er du måske nødt til at lede på eBay.
#5 PredatorX 21 år siden
Kan måske godt forstå dig lidt mht Le Grand Bleu, men León synes jeg er mærkbart bedre i Director's Cut.
#6 dvjik 21 år siden
#7 filmz-yoshimura 21 år siden
#8 filmz-Kadann 21 år siden
Og så er den koreanske jo samtidig en ret lækker udgave. ;)