Gravatar

#11 myggen 20 år siden

#10: Der er altså en film jeg aldig har forstået. Jeg er normalt vild med den slags film, men den ene gang jeg har set den (i Imperial til re-premieren), kedede jeg mig bravt.
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#12 davenport 20 år siden

Da jeg var til premiere på LotR, var der en knægt på omk. 14 der havde klædt sig ud som elver. Han var helt oppe at køre ude fra kiosken, men da han så kom ind i salen, var han så hype, at han brækkede sig, og så var det slut for ham.
Surt for ham, men fantastisk underholdning for os andre ;)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#13 filmz-Bruce 20 år siden

#12 Kender det. Jeg brækkede mig også til xXx :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#14 filt 20 år siden

#13, :D
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#15 davenport 20 år siden

LOL ja, det fatter jeg sku godt ;D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#16 dyg 20 år siden

Har ikke oplevet så meget i biffen. Eneste episode var til Sin City forpræmiere i Cinemaxx her i Århus. Der var en der fik et epilepsi-anfald (eller anden form for krampe-anfald) et par rækker bag os, og måtte bæres ud.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#17 filt 20 år siden

Da jeg var inde at se Sin City i CinemaxX, sad der en klaphat, og afslørede handlingsforløbet fra start til slut i alle de film, der blev vist trailere til! I kan nok regne ud, at Marv-delen af ens personlighed derefter voksede betydeligt. Ikke nok med det, så sad han (af en eller anden grund) og nedgjorde War of the Worlds, fordi det er "en klassiker, skrevet i 1800-tallet".
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#18 frahm-2 20 år siden

Jeg har selvfølgelig oplevet, at folk har snakket. Det virker i øvrigt som om, at der er flere der gør det nu end for bare et par år siden. Jeg har også bemærket, at det sted jeg har oplevet flest, der snakkede under filmen, var i Dagmar og at disse mennesker normalt er 40+ år.
Det nærmeste jeg kommer til en bizar oplevelse, var da jeg så Passion of the Christ. Dette er en film, som jeg synes er helt ustyrlig kedelig og da Jesus skal til at blive knaldet op på korset (undskyld spoileren) så sad jeg faktisk og heppede på ham med hammeren. Den pige der sad ved siden af mig, havde dog ikke samme opfattelse af filmen. Hun var, ligesom jeg, i starten af 20'erne, men hun var så følelsesmæssig påvirket af filmen, at hun begyndte at græde 10 min. inde i filmen og dette holdt hun ikke op med før hun gik ud af biografen. Hun hulkede ikke højt og det ødelagde ikke min biografoplevelse, men det virker bare underligt at sidde ved siden af en, der er så indvolveret i en film, som man selv synes er røv syg.
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com
Gravatar

#19 Herrguth 20 år siden

#18 Wauw, din historie er fuldstændig identisk med min oplevelse da jeg så filmen... Syg film!
Gravatar

#20 El vez 20 år siden

#9 Jep til london. Bare flyrejsen, men det var cool og gjorde sjovt nok filmen langt mere tålelig :)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."

Skriv ny kommentar: