Gravatar

#21 filmz-Bruce 20 år siden

#20 Lucky bastard...det er jo næsten som at blive vaccineret lige inden man man kommer i kontakt med Ebola virus :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
Gravatar

#22 Outbound Sith 20 år siden

Da jeg så "Hannibal" i biffen, var der en pige/dame nede på en af de forreste rækker, der slet og ret besvimede under scenen, hvor
Dr. Lecter fodrer den stakkels fyr med små, fritterede stykker af sin egen hjerne.

Som sådan ikke en reaktion, man kan bebrejde hende. Jeg synes selv, det var temmeligt grænseoverskridende. Hele filmen var for den sags skyld én stor gang "gross out". Utroligt at tænke på, at det var Ridley Scott bag kameraet...
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder
Gravatar

#23 tiny 20 år siden

Den lokale biograf arrangerede for efterhånden mange år siden biografnætter, hvor der blev vist 5 film. Den ene gang så vi "Enlig Pige Søger" ud på de tidlige morgentimer. Men jeg gik desværre glip af den sidste halvdel, da min veninde sad og hyperventilerede. Jeg måtte derfor sørge for, at hun enten havde hovedet mellem benene eller havde en pose til at trække vejret i.
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.

Skriv ny kommentar: