Jeg har fundet to forskellige BHD 3 disk film på CD WOW.. den ene bliver ikke udgivet før i Juli.. nogen der ved hvad forskellen på den allerede udgivede 3 disk version og den kommende. Extras ser ud til at være de samme, men der er forskel på runtime... derudover står der intet om subs for den nye... any info?
Gad bare godt vide hvad der er ved den kommende udgave. Gider ikke købe en 3 disk version af en film jeg allerede har, forså at opdage at der kommer en jeg hellere vill have haft måneden efter
Den svenske udgave, som El_Vez hentyder til, har jeg købt fra CD-WOW.. coveret er ikke superfedt, men vi taler 3-dics fest med DTS og hele svineriet.
Du kan se specs på den her, og den koster kun 149 SEK.. jeg ved dog ikke om man kan få den tilsendt fra Sverige, og lave en eller anden røver-aftale med CDon.
#1 Patriarch 21 år siden
#2 SpielbergFreak 21 år siden
#3 Patriarch 21 år siden
Kunne godt bruge den nu, men venter gerne på en bedre udgave... andre meninger?
I øvrigt... er der nogle cool tilbud på CDWOW lige nu?
#4 El vez 21 år siden
#5 Patriarch 21 år siden
#6 El vez 21 år siden
Der findes også en svensk 3-disc, måske denne nye R2 er identisk med den?
#7 SpielbergFreak 21 år siden
Den bedste udgave af filmen er nok den koreanske superbit deluxe (som indenholder en 4-disc: cd-soundtrack), som Elvez hentyder til.
Ellers er der også en 3-disc DTS fra Japan, men den koster nok spidsen af en jetjager.
#8 Patriarch 21 år siden
#9 filmz-Kadann 21 år siden
Den svenske udgave, som El_Vez hentyder til, har jeg købt fra CD-WOW.. coveret er ikke superfedt, men vi taler 3-dics fest med DTS og hele svineriet.
Du kan se specs på den her, og den koster kun 149 SEK.. jeg ved dog ikke om man kan få den tilsendt fra Sverige, og lave en eller anden røver-aftale med CDon.
#10 Patriarch 21 år siden