Ville lige oprette en konto på blahdvd og bestille nogle film.. Men så ser jeg, at man ikke kan vælge Danmark i listen over lande.. finder jeg bare en smule underligt, når andre lande i skandinavien og eu er der..
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#1 - jeg har oplevet det før (kan dog ikke lige huske hvor), vil tro det kan have noget at gøre med den lave toldgrænse vi er så heldige at have her i landet.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
#1 filmz-herskegut 20 år siden
Men så ser jeg, at man ikke kan vælge Danmark i listen over lande.. finder jeg bare en smule underligt, når andre lande i skandinavien og eu er der..
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#2 nakalay 20 år siden
#3 PredatorX 20 år siden
#4 filmz-yoshimura 20 år siden
#5 chandler75 20 år siden
#6 filmz-yoshimura 20 år siden
#7 lagoni 20 år siden
#8 PredatorX 20 år siden
#9 filmz-yoshimura 20 år siden
#10 davenport 20 år siden