Jeg så lige en tråd et andet sted henne, og tænkte om det ikke var en ide at der også var en herinde på Filmz.dk På den måde kan vi måske hjælpe hinanden, så man undgår at købe en film, hvor transfer til BD er så ringe, at den DVD man har faktisk er bedre. Jeg har selv følgende som jeg mener ikke er værd at købe på BD:
The Fog Escape from New York The Fugitive Basis Instinct Dirty Harry (alle film) CSI Miami Season 7
hmm! Det var ihvertfald ikke et transfer der har brændt sig fast i min hukommelse. Jeg kan se, at den har 4.0 i rating på blu-ray.com (på video siden), og det er vel godt, men slet ikke på højde med de rigtig gode. Lydmæssigt synes jeg heller ikke var overvældende, dens Dolby Digital 5.1...
Equilibrium (aka. Cubic) - UK - forkert framing og DD lyd, som jeg fandt ud af da den var på vej. Æv. Moon - DK - kan ikke huske fejlen, mener det er lyden der ikke er god nok eller også er det DVD udgaven der er fejl på. Nogen der kan huske dette?
#1 Kiksmann 14 år siden
På den måde kan vi måske hjælpe hinanden, så man undgår at købe en film, hvor transfer til BD er så ringe, at den DVD man har faktisk er bedre.
Jeg har selv følgende som jeg mener ikke er værd at købe på BD:
The Fog
Escape from New York
The Fugitive
Basis Instinct
Dirty Harry (alle film)
CSI Miami Season 7
#2 elwood 14 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#3 davenport 14 år siden
#4 Wangsgaard 14 år siden
#5 Babo Rises 14 år siden
Jeg har kun set The Fugitive i HD af de du nævner, og den er ikke overvældende, nej. Jeg kan tilføje:
T3
MI:3
Ronin
#6 Mark Malmstrøm 14 år siden
altså jeg har set blu-ray-pakken men har ikke set filmen
#7 MouseMickey 14 år siden
Det forstår jeg ikke? Synes både lyd og billed på denne skive er fremragende (ejer HD-DVDen men går udfra at blu-ray har samme transfer).
#8 Babo Rises 14 år siden
hmm! Det var ihvertfald ikke et transfer der har brændt sig fast i min hukommelse. Jeg kan se, at den har 4.0 i rating på blu-ray.com (på video siden), og det er vel godt, men slet ikke på højde med de rigtig gode. Lydmæssigt synes jeg heller ikke var overvældende, dens Dolby Digital 5.1...
#9 McPeter 14 år siden
Moon - DK - kan ikke huske fejlen, mener det er lyden der ikke er god nok eller også er det DVD udgaven der er fejl på. Nogen der kan huske dette?
#10 MouseMickey 14 år siden
Men du synes vel ikke at det er en direkte elendig udgivelse?