Gravatar

#1 Kiksmann 14 år siden

Jeg så lige en tråd et andet sted henne, og tænkte om det ikke var en ide at der også var en herinde på Filmz.dk
På den måde kan vi måske hjælpe hinanden, så man undgår at købe en film, hvor transfer til BD er så ringe, at den DVD man har faktisk er bedre.
Jeg har selv følgende som jeg mener ikke er værd at købe på BD:

The Fog
Escape from New York
The Fugitive
Basis Instinct
Dirty Harry (alle film)
CSI Miami Season 7
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann
Gravatar

#2 elwood 14 år siden

jeg har da Dirty Harry Boksen jeg synes de står ganske fint, for ikke og sige ret godt, i betragtningen af, hvornår de er fra.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#3 davenport 14 år siden

Robin Hood POT står elendig ift. at det er HD.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#4 Wangsgaard 14 år siden

Købte fornylig Ghostbusters, synes ikke de så godt ud i HD
http://c.mymovies.dk/wangsgaard/group:owned
Gravatar

#5 Babo Rises 14 år siden

Jeg har kun set The Fugitive i HD af de du nævner, og den er ikke overvældende, nej. Jeg kan tilføje:

T3
MI:3
Ronin
Gravatar

#6 Mark Malmstrøm 14 år siden

robin hood POT har jeg set i extended cut på blu-ray - fra nordisk - samme forside som bio version men der står med røde bogstaver på film coveret

altså jeg har set blu-ray-pakken men har ikke set filmen

Gravatar

#7 MouseMickey 14 år siden

Babo Rises (5) skrev:
MI:3

Det forstår jeg ikke? Synes både lyd og billed på denne skive er fremragende (ejer HD-DVDen men går udfra at blu-ray har samme transfer).

Jeg brugte blandt andet scenen hvor de bliver angrebet på broen som demo i sin tid når jeg skulle vise min hjemmebio frem.
Nikko was easy. Now it's your turn. One night you'll close your eyes, and when they open I'll be there. It'll be time to die
Gravatar

#8 Babo Rises 14 år siden

hmm! Det var ihvertfald ikke et transfer der har brændt sig fast i min hukommelse. Jeg kan se, at den har 4.0 i rating på blu-ray.com (på video siden), og det er vel godt, men slet ikke på højde med de rigtig gode. Lydmæssigt synes jeg heller ikke var overvældende, dens Dolby Digital 5.1...
Gravatar

#9 McPeter 14 år siden

Equilibrium (aka. Cubic) - UK - forkert framing og DD lyd, som jeg fandt ud af da den var på vej. Æv.
Moon - DK - kan ikke huske fejlen, mener det er lyden der ikke er god nok eller også er det DVD udgaven der er fejl på. Nogen der kan huske dette?
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#10 MouseMickey 14 år siden

#8 Okay har kun hørt HD-DVDen og den har Dolby Digital plus (1.5 mbps) og synes det var et rigtig godt lydspor, specielt den overnævnte scene.

Babo Rises (8) skrev:
hmm! Det var ihvertfald ikke et transfer der har brændt sig fast i min hukommelse.

Men du synes vel ikke at det er en direkte elendig udgivelse?
Nikko was easy. Now it's your turn. One night you'll close your eyes, and when they open I'll be there. It'll be time to die

Skriv ny kommentar: