Gudskelov du stopper, for vi andre havde jo gættet resten af filmene for længst, og de film "du så gerne vil kalde" for gode, er ikke gode :-)
*LOL*
Og så er du oveni hatten en klovn. Mail-kladde? Er du så nærrig at du ikke har office word eller lign :-)
Hehe. Jeg har skam Office Word, men jeg har bare fået for vane at skrive vigtige ting, jeg skal huske, ned i e-mail-kladder, fordi jeg åbner Outlook Express hver dag. :-)
Og, MOVIE1000 (hvis du læser med her), dermed har du også fået et lidt mere uddybende svar på dit spørgsmål. ;-)
Bare rolig - der kommer en ny, revideret liste, men ikke i den her tråd, og jeg vil ikke starte på den så meget som ét sekund før hele den forsvundne liste er genskabt efter hukommelsen. ;-)
Jeg skriver jo ikke først min liste, når jeg poster et indlæg her på filmz.dk. Så da der alligevel er tale om noget, jeg skal kopiere over bagefter, så tænkte jeg, at jeg ligeså godt kunne skrive min liste i en e-mail-kladde.
(Der er ikke tale en e-mail-kladde der skal SENDES på noget tidspunkt, men bare en plads hvor jeg kan skrive og gemme noget tekst.)
#131 BN 14 år siden
*LOL*
Hehe. Jeg har skam Office Word, men jeg har bare fået for vane at skrive vigtige ting, jeg skal huske, ned i e-mail-kladder, fordi jeg åbner Outlook Express hver dag. :-)
Og, MOVIE1000 (hvis du læser med her), dermed har du også fået et lidt mere uddybende svar på dit spørgsmål. ;-)
#132 BN 14 år siden
Fordi jeg er en klovn. ;-) ... (Se #131)
Bare rolig - der kommer en ny, revideret liste, men ikke i den her tråd, og jeg vil ikke starte på den så meget som ét sekund før hele den forsvundne liste er genskabt efter hukommelsen. ;-)
Med andre ord: Der går lige et stykke tid.
#133 filmz-ab 14 år siden
:-) Du er nu stadig en alle tiders guttermand :-)
#134 BN 14 år siden
Tak! Det lindrede. *snøft, hulk*
;-D
#135 BN 14 år siden
Og forresten: i lige måde da. ;-)
#136 filmz-ab 14 år siden
ha! Den kom for sent, men okay - jeg køber den (griner).
#137 MOVIE1000 14 år siden
#138 BN 14 år siden
Læs #131.
Jeg skriver jo ikke først min liste, når jeg poster et indlæg her på filmz.dk. Så da der alligevel er tale om noget, jeg skal kopiere over bagefter, så tænkte jeg, at jeg ligeså godt kunne skrive min liste i en e-mail-kladde.
(Der er ikke tale en e-mail-kladde der skal SENDES på noget tidspunkt, men bare en plads hvor jeg kan skrive og gemme noget tekst.)
#139 MOVIE1000 14 år siden
#140 BN 14 år siden
Det kunne jeg også. Men det var ligeså nemt at bruge Outlook Express, som jeg har åben hver dag.