Jeg tror det er alle de film du ser, du kan simpelthen ikke tåle det!
;)
Faktisk er det kun nogle enkelte dage i ugen at jeg er voldelig: mandag, tirsdag, onsdag, torsdag, lørdag og søndag. Fredag holder jeg sommetider helt fri fra voldelige aktiviteter, ihvertfald lige efter at jeg har spist.
Og med hensyn til at se voldelige film, så er disse film kun en INSPIRATION - ikke den direkte årsag. Så dér er du helt galt på den.
Jeg er alt i alt en fredelig mand. Og jeg gør intet forkert, for jeg har våbentilladelse, kan karate og judo og deltager kun i fredsbevarende missioner, når som helst der er udsigt til et par omkostningsfri drab.
#181 BN 14 år siden
Faktisk er det kun nogle enkelte dage i ugen at jeg er voldelig: mandag, tirsdag, onsdag, torsdag, lørdag og søndag. Fredag holder jeg sommetider helt fri fra voldelige aktiviteter, ihvertfald lige efter at jeg har spist.
Og med hensyn til at se voldelige film, så er disse film kun en INSPIRATION - ikke den direkte årsag. Så dér er du helt galt på den.
Jeg er alt i alt en fredelig mand. Og jeg gør intet forkert, for jeg har våbentilladelse, kan karate og judo og deltager kun i fredsbevarende missioner, når som helst der er udsigt til et par omkostningsfri drab.
#182 BN 14 år siden
*Smijem*
#183 filmz-ab 14 år siden
Lidt ligesom mig og min rygning. Jeg ryger kun to gange om året. Når jeg har fødselsdag, og så når jeg ikke har :-)
#184 BN 14 år siden
Mjah ... nogle gange er længere end andre. ;-)
#185 filmz-ab 14 år siden
#186 BN 14 år siden
Lige pludselig. Der går ikke så lang tid igen.
#187 Highland Park 14 år siden
#188 BN 14 år siden
Tak skal du have. :-)
Jeg har godt nok prøvet mange andre lignende programmer, men vil da også lige gøre et forsøg med denne her.
#189 BN 13 år siden
#190 MuManden 13 år siden