Gravatar

#1271 Neranders 11 år siden

The Tree of Life? (Kan ikke huske om den har været på listen allerede, og må erklære, jeg er lidt for doven til at gå samtlige 26 sider igennem. :)
"My first girlfriend turned into the moon."
"That's rough, buddy."
Gravatar

#1272 Lord Beef Jerky 11 år siden

Neranders, dit dovne svin!

Ispep, siden U2 lavede det gudsjammerlige nummer, har filmen faldet mindst 5 pladser hos alle, så den kan ikke være nummer 1.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#1273 Neranders 11 år siden

Ja for helvede jeg er så!
"My first girlfriend turned into the moon."
"That's rough, buddy."
Gravatar

#1274 BN 11 år siden

Ispep (1270) skrev:
Det er Vertigo som er nummer 1

Nej.

#1271-1273:

hahaha
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#1275 Ispep 11 år siden

Men uanset hvad din nummer 1 er BN, så har du lavet en glimrende top-200. Selvfølgelig er der gode film. Og en del jeg selv holder af og har som favoritter. Jeg behøver ikke at nævne dem. Der er tilgengæld også en del på din liste jeg finder middelmådige, og som (for mig) "trækker lidt ned i helhedsindtrykket" ift. nogle andre lister her på siden, men sådan er det nu engang. Umiddelbart er der meget få jeg finder decideret dårlige, men som sagt en række middel, en række "kun" solide og selvfølgelig også en del mesterlige. Til slut vil jeg sige, hvis jeg må være lidt fræk, men dog ærlig ift. hvordan JEG opfatter listen, så finder jeg din liste måske ikke helt så alsidig og bred, sammenlignet med nogle andre lister, hvis udgangspunkt hedder 200 film. Der er en del film "i samme dur" men jeg er også helt bevidst om din forkærlighed for bestemte ting/genrer. Men det har stadig været en forbandet god læse underholdning :D
Gravatar

#1276 Batsy 11 år siden

Goddamit! cant wait, hurry up!!!
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#1277 BN 11 år siden

Ispep (1275) skrev:
Der er tilgengæld også en del på din liste jeg finder middelmådige, og som (for mig) "trækker lidt ned i helhedsindtrykket" ift. nogle andre lister her på siden, men sådan er det nu engang.

Ja, sådan er det. Jeg har jo ikke lavet min liste for at behage nogen eller gør nogen tilfredse. ;-)

Ispep (1275) skrev:
Der er tilgengæld også en del på din liste jeg finder middelmådige

Selvfølgelig er der dét. Og hvis du selv lavede en liste, tror jeg, at jeg vil regne ca. 75-80 procent af filmene for at være middelmådige. Men pyt nu med - det er jo under alle omstændigheder interessant at se, hvad du og jeg samt alle de andre kan lide, hvilket jo er en af bivirkningerne ved at lave sådan en liste her.

Ispep (1275) skrev:
Til slut vil jeg sige, hvis jeg må være lidt fræk, men dog ærlig ift. hvordan JEG opfatter listen, så finder jeg din liste måske ikke helt så alsidig og bred, sammenlignet med nogle andre lister, hvis udgangspunkt hedder 200 film.

Okay, så lad os BEGGE være hudløst ærlige (og droppe tendensen til at føle sig fornærmet):

Jeg ved, at min smag omfavner meget mere af hele filmhistorien end DIN gør. MIN smag rækker til gengæld både frem og tilbage i tiden. Jeg ser dig sjældent rose gamle film, gamle klassikere, og flere af de mest anerkendte og mest kritikerroste film, ville ifølge din karaktergivning slet ikke været repræsenteret på en eventuel top 200 fra dig.

Ispep (1275) skrev:
jeg er også helt bevidst om din forkærlighed for bestemte ting/genrer. Men det har stadig været en forbandet god læse underholdning :D

Mange tak. :-)

Nummer 1 på min liste kommer om kort tid.
Gravatar

#1278 TP-DK 11 år siden

Er det mig eller har Gladiator ikke været på listen endnu? Jeg mindes da ellers at du har rost den et par gange.

"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Boy Scout leader!"
Gravatar

#1279 Benway 11 år siden

Nu har jeg ikke overblik over, om de allerede har optrådt på listen, men jeg gætter på en af Ringenes Herre-filmene eller The Shawshank Redemption.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#1280 BN 11 år siden

Benway (1279) skrev:
Nu har jeg ikke overblik over, om de allerede har optrådt på listen, men jeg gætter på en af Ringenes Herre-filmene

Lad mig lige opdatere dig:

BN (1261) skrev:
5) The Hobbit: An Unexpected Journey
4) The Lord of the Rings: The Two Towers - Extended Edition
3) The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring - Extended Edition
2) The Lord of the Rings: The Return of the Kings - Extended Edition

Okay, hvilken film er så nummer 1? Lad mig høre ...

Så nej. ;-)

Benway (1279) skrev:
eller The Shawshank Redemption.

Nej, den har jeg efterladt et hul til længere tilbage på listen. Se #1266.

Skriv ny kommentar: