5) The Hobbit: An Unexpected Journey 4) The Lord of the Rings: The Two Towers - Extended Edition 3) The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring - Extended Edition 2) The Lord of the Rings: The Return of the Kings - Extended Edition
Okay, hvilken film er så nummer 1? Lad mig høre ...
Virkelig? Det mener du ikke amigo? Kan du virkelig ikke lide actionfilm med bare lidt hjerne? :D
Jojo, jeg er bare intolerant overfor konsekvent shaky cam. Det kan i nødstilfælde bruges fornuftigt til at bidrage til intensiteten, men når kameraet kastes rundt selv i de mere stille scener, står jeg af. Så indholdet fejler absolut intet, det er instruktørens metode, der tænder mig af her, og det gør, at jeg på ingen måde kan leve mig ind i filmen. Af selvsamme grund droppede jeg 3'eren.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Nej. Og dog! Ved ikke, om du kan huske det, men jeg foretog på et tidspunkt et spring frem i numrene, hvilket betød at der BAGUDRETTET skulle sættes nogle film ind til at udfylde X antal huller, der på den måde var opstået i min liste. ... Nolans tre Batman-film skal puttes ind et eller andet sted dér.
#1261 BN 11 år siden
4) The Lord of the Rings: The Two Towers - Extended Edition
3) The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring - Extended Edition
2) The Lord of the Rings: The Return of the Kings - Extended Edition
Okay, hvilken film er så nummer 1? Lad mig høre ...
#1262 Lord Beef Jerky 11 år siden
Jojo, jeg er bare intolerant overfor konsekvent shaky cam. Det kan i nødstilfælde bruges fornuftigt til at bidrage til intensiteten, men når kameraet kastes rundt selv i de mere stille scener, står jeg af. Så indholdet fejler absolut intet, det er instruktørens metode, der tænder mig af her, og det gør, at jeg på ingen måde kan leve mig ind i filmen. Af selvsamme grund droppede jeg 3'eren.
#1263 Ispep 11 år siden
#1264 Lord Beef Jerky 11 år siden
#1265 Ispep 11 år siden
Det kan også være trættende. Jeg elsker dog stadig serien.
#1266 BN 11 år siden
Nej. Og dog! Ved ikke, om du kan huske det, men jeg foretog på et tidspunkt et spring frem i numrene, hvilket betød at der BAGUDRETTET skulle sættes nogle film ind til at udfylde X antal huller, der på den måde var opstået i min liste. ... Nolans tre Batman-film skal puttes ind et eller andet sted dér.
Nej.
#1267 Lord Beef Jerky 11 år siden
#1268 Ispep 11 år siden
Aha.
#1269 BN 11 år siden
LOL
Nu blev den (og alle de andre SW-film) banket ud af Top 10. Så den kommer altså ikke derop igen. ;-)
#1270 Ispep 11 år siden