Gravatar

#31 Collateral 13 år siden

#29: Det er fair nok at man er i tvivl om det, men hvis det kan berolige kan du potentielt fratage en side en kæmpe gruppe af købere hvis de gør et eller andet helt sindssygt, du kan bare skrive herinde. Hvis alle filmz' brugere forsvinder, mister de sgu mange penge ;)

Mere seriøst kan du jo lytte til #30 og ellers benytte rateshop.dk.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#32 Kruse 13 år siden

#30: Men...Movie1000 er jo ikke blevet 18 endnu, og har derfor ikke noget VISA/Dankort, så det gør jo køb af varer over nettet noget mere besværligt :)

Det er fedt at se Rope på din Top 200. Jeg synes selv at det er en fremragende film, og en som jeg også rangerer ganske højt blandt Hitchcock's bedste.

Dirty Harry kan jeg også fuldt ud følge dig i. Af efterfølgerne jeg har indtil videre kun fået set Magnum Force, som jeg syntes var ganske glimrende. Jeg har set trailerne til de efterfølgende film, men det var ikke lige umiddelbart noget der fangede min interesse. Jeg skal dog nok få dem set på et tidspunkt.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#33 Kiksmann 13 år siden

BN (17) skrev:

198) Rope - (Alfred Hitchcock, 1948)

Overrasket over at du har denne med, mange vælger den fra. Filmen er faktisk optaget som et teaterstykke, ment på den måde at selve frekvenserne som man har optaget, varer længere end normalt. Så vidt jeg husker var det heller ikke noget som var forsøgt før.

At du har valgt Sudden Impact forstår jeg, filmen har også været en af mine "Harry" favoritter længe, men efter sidste gensyn vinder den første nu alligevel.

Er der store ændringer i forhold til din første liste?
http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/kiksmann
Gravatar

#34 MMB 13 år siden

Det er jeg heller ikke, men jeg kan sagtens købe på Amazon med mit mastercard, hvilket jeg også har gjort med succes før. :P
Gravatar

#35 Kruse 13 år siden

#34: Jeg siger jo heller ikke at det er umuligt, men bare mere besværligt. Det er jo heller ikke ligefrem alle unge under 18 der har et mastercard :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#36 MMB 13 år siden

Størstedelen har da enten et Visa Electron eller et Mastercard - begge kan bruges på Amazon. Derudover bør det også være muligt med en bankoverførsel for dem, der ligesom mig, har netbank.
Gravatar

#37 BN 13 år siden

Kiksmann (33) skrev:
Overrasket over at du har denne med, mange vælger den fra. Filmen er faktisk optaget som et teaterstykke, ment på den måde at selve frekvenserne som man har optaget, varer længere end normalt. Så vidt jeg husker var det heller ikke noget som var forsøgt før.

Det er rigtigt. Man kunne dengang optage i 10 minutter af gangen, og det valgte Hitchcock at benytte sig af. Så hele filmen består af ca. 10 minutter lange enkeltshots, uden klip eller noget. Hver gang tiden er ved at være gået, lader Hitchcock på næsten umærkelig vis en persons ryg eller lignende dække billedet ganske kortvarigt. .... Smart! ;-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#38 BN 13 år siden

Kiksmann (33) skrev:
Er der store ændringer i forhold til din første liste?

Ja, det kan man vist godt sige. Der er nogle ganske få film der er røget helt ud af listen. Og så er der kommet nogle helt nye film til, også indenfor placeringerne 1-120, som jeg aldrig nåede til i forbindelse med min første liste. Desuden er der nogle film der er dalet til en lavere placering, og andre der er kravlet opad listen.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#39 MOVIE1000 13 år siden

Jeg har visa electron, men fik et mærkeligt brev om for ca en måned siden om at jeg snart ville modtage mit mastercard?? Men jeg er snart 18 der er næsten en måned.

Off-topic: hva laver man egentlig på sin 18 års fødselsdag?? og er der ikke en speciel måde at gøre det med familien/venner på, eller er det bare ligesom det plejer når man fylder år :)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#40 Collateral 13 år siden

#39: Jeg holdt en lidt større familiefest, og sådan. Også skal man holde en fest hvor man drikker godt igennem ;) Separat.
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone

Skriv ny kommentar: