Gravatar

#41 filmz-ab 13 år siden

Hmm!! Du kan bruge dagen på at skille dig af med gammelt legetøj :-)
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?
Gravatar

#42 neran 13 år siden

Man drikker 18 shots. ;) Hvilket jeg gudskelov heldigvis slap for, da ingen kom hen og huskede mig på det. Men det er nok bedst at gøre det til fest med vennerne. Med familien var jeg ude og spise i dagens anledning. Men da du jo er filmz'er, er en biograftur jo en meget oplagt mulighed.
Afsindig Alsidige Anmeldelser af Anders - http://neranders.wordpress.com/
Gravatar

#43 MOVIE1000 13 år siden

#41 NOOOOOOO!!!! :(
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#44 IK 13 år siden

Fed start BN :-). Sjovt nok har jeg den modsatte mening om Sudden Impact. Etteren finder jeg klart bedst, men efterfølgerne er også ganske hæderlige. Chaplin og Rope glæder jeg mig til at se ;).
Gravatar

#45 Åkepool 13 år siden

Har indtil videre kun set "Duel", "Planes, Trains and Automobiles" og "Hot Shots! Part Deux" og de er alle høj klasse :)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#46 Åkepool 13 år siden

Edit: Dobbeltpost.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#47 BN 13 år siden

#45+46:

Det er I to ret enige om, hva'?

;-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#48 BN 13 år siden

Lige en enkelt udskiftning:

'Chaplin' skal ud (dog kun indtil videre), og ind kommer i stedet:

191) Léon - Director's Cut - (Luc Besson, 1994)

Et flot, spændende og velfortalt drama om den professionelle lejemorder Léon, der tøvende vælger at tage sig af den 12-årige nabopige Mathilda, hvis forældre er blevet myrdet af den korrupte politimand Stansfield og dennes håndlangere.

Det er en barsk og blodig film, men den er samtidig også rørende og til tider ret morsom i sin skildring af venskabet mellem Léon og Mathilda. Jean Reno er - med sit skæggede ansigt, sine runde solbriller og sin høje, tynde skikkelse - perfekt castet til titelrollen. Léon er uhyre effektiv og snu som lejemorder, men forholdsvis nervøs og ubehjælpsom, når han skal forsøge at holde styr på Mathilda, der i den talentfulde, debuterende Natalie Portmans skikkelse er ikke bare gammelklog, men også temmelig lunefuld og uforudsigelig.

Gary Oldman er desuden forrygende farlig og morsom i rollen som den narkoafhængige, Beethoven-elskende Stansfield; det er tydeligt, at han nyder at give den hele armen som psykotisk skurk. ;-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#49 IK 13 år siden

BN (48) skrev:
Lige en enkelt udskiftning:

'Chaplin' skal ud (dog kun indtil videre), og ind kommer i stedet:

191) Léon - Director's Cut - (Luc Besson, 1994)

Et flot, spændende og velfortalt drama om den professionelle lejemorder Léon, der tøvende vælger at tage sig af den 12-årige nabopige Mathilda, hvis forældre er blevet myrdet af den korrupte politimand Stansfield og dennes håndlangere.

Det er en barsk og blodig film, men den er samtidig også rørende og til tider ret morsom i sin skildring af venskabet mellem Léon og Mathilda. Jean Reno er - med sit skæggede ansigt, sine runde solbriller og sin høje, tynde skikkelse - perfekt castet til titelrollen. Léon er uhyre effektiv og snu som lejemorder, men forholdsvis nervøs og ubehjælpsom, når han skal forsøge at holde styr på Mathilda, der i den talentfulde, debuterende Natalie Portmans skikkelse er ikke bare gammelklog, men også temmelig lunefuld og uforudsigelig.

Gary Oldman er desuden forrygende farlig og morsom i rollen som den narkoafhængige, Beethoven-elskende Stansfield; det er tydeligt, at han nyder at give den hele armen som psykotisk skurk. ;-)

Fantastisk film! Ville helt klart være i min top 50.
Gravatar

#50 filmz-ab 13 år siden

Uhh. Léon er feeeed :-)
You wanna know what happens to an eyeball when it gets punctured?

Skriv ny kommentar: