90) The Next Three Days 93) The Big Country 99) The Straight Story 100) Cinema Paradiso - forlænget udgave 122) The Notebook 134) The Elephant Man 149) The Town 152) Wyatt Earp - director's cut 176) Savior 178) Midnight Express 179) High Plains Drifter
Så er der selvfølgelig også nogle film, der er røget helt ud af listen, nemlig:
Duel Arsenic and Old Lace Rope Support Your Local Sheriff Planes, Trains and Automobiles Hot Shots! Part Deux The Far Country Monkey Business Bend of the River Barefoot in the Park
Og hvis vi medtager min top 190, som jeg gik helt i stå med, så er følgende film også røget ud:
Big Fish Edward Scissorhands Witness
Jeg giver dig et STORT STORT thumbs up for din udskiftning! Synes i den grad det er en opgradering, selvom jeg også godt kan lide Arsenic and Old Lace og Rope :)
Og mht. Duellists! Fortjener i den grad en HD udgivelse!
Alle har et fradrag, Helle hun har to ... Helle ... havets tournedos
Eftersom vi mennesker hele tiden lever i nuet (ikke fortiden eller fremtiden), så skal du nok få en anmeldelse af 'The Straight Story' indenfor 1-2 dage ... hvilket blot er et senere "nu". ;-)
Det er desværre alt for lang tid siden, at jeg sidst så "The Duellist", så den ligger meget svagt i hukommelsen bortset fra, at jeg erindrer den som meget flot produceret og solidt spillet. Men hvis jeg skal komme med et par uddybende kommentarer, bliver jeg sgu nød til at se den igen. :)
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
#481 BN 13 år siden
Ja, det kan jeg bestemt kun anbefale.
#482 MMB 13 år siden
ANMELDELSE, NU!
#483 Bruce 13 år siden
Jeg giver dig et STORT STORT thumbs up for din udskiftning! Synes i den grad det er en opgradering, selvom jeg også godt kan lide Arsenic and Old Lace og Rope :)
Og mht. Duellists! Fortjener i den grad en HD udgivelse!
#484 BN 13 år siden
Og ja, lad os håbe, at 'The Duellists' kommer som HD udgivelse hurtigst muligt!
#485 BN 13 år siden
Eftersom vi mennesker hele tiden lever i nuet (ikke fortiden eller fremtiden), så skal du nok få en anmeldelse af 'The Straight Story' indenfor 1-2 dage ... hvilket blot er et senere "nu". ;-)
#486 NightHawk 13 år siden
Det er desværre alt for lang tid siden, at jeg sidst så "The Duellist", så den ligger meget svagt i hukommelsen bortset fra, at jeg erindrer den som meget flot produceret og solidt spillet. Men hvis jeg skal komme med et par uddybende kommentarer, bliver jeg sgu nød til at se den igen. :)
#487 BN 13 år siden
Det skal du være velkommen til. Tråden her løber ingen steder. ;-)
#488 Åkepool 13 år siden
Altså fra år 2000 ;)
#489 Kruse 13 år siden
Altså fra år 2007 ;)
#490 Bruce 13 år siden