Eftersom vi mennesker hele tiden lever i nuet (ikke fortiden eller fremtiden), så skal du nok få en anmeldelse af 'The Straight Story' indenfor 1-2 dage ... hvilket blot er et senere "nu". ;-)
Godt at Savior fik en plads. Hård film, som man næsten ikke tør gense.
Ja, den har gjort et stort indtryk på mig.. Dens barske ærlighed omkring krigens modbydelighed og dens sindsoprivende afslutning, sammen med min interesse for krigen i det tidligere Jugoslavien gør, at den ikke er til at komme udenom.
Den er også barsk. Jeg kan anbefale oscarvinderen fra 01, No Man's Land, som på sin vis går endnu dybere med konflikten. Selvsamme instruktør, Danis Tanovic, lavede for et par år siden en film med Colin Farrell, Triage, som også berører emnet, men på en lidt anden måde, som er værd at tjekke.
#491 MMB 13 år siden
Det er så NU :D
#492 Highland Park 13 år siden
Han bliver først færdig med listen ved 5:43.
#493 BN 13 år siden
Ved du ikke, at DSB har tyvstjålet mit personlige slogan og blot tilpasset det?
'BN - indlæg til tiden'
For at gøre gengæld har JEG så kopieret DSB's præcision.
#494 Babo Rises 13 år siden
#495 BN 13 år siden
Ja, den har gjort et stort indtryk på mig.. Dens barske ærlighed omkring krigens modbydelighed og dens sindsoprivende afslutning, sammen med min interesse for krigen i det tidligere Jugoslavien gør, at den ikke er til at komme udenom.
#496 Babo Rises 13 år siden
Den er også barsk. Jeg kan anbefale oscarvinderen fra 01, No Man's Land, som på sin vis går endnu dybere med konflikten. Selvsamme instruktør, Danis Tanovic, lavede for et par år siden en film med Colin Farrell, Triage, som også berører emnet, men på en lidt anden måde, som er værd at tjekke.
#497 BN 13 år siden
Hvala. :-)
Ja cu zapamti.
#498 Babo Rises 13 år siden
Nema na cemu :) især Ingenmandsland burde du se.
#499 MMB 13 år siden
Med hensyn til Cinema Paradiso har du så 155 minutters udgaven eller 173 minutters versionen? Og hvor købte du den henne?
#500 Skeloboy 13 år siden