Gravatar

#81 Åkepool 13 år siden

Intet mindre end fantastisk, at du retter på livet løs :) Tror aldrig du når til nr. 1 ;)

Indtil videre har jeg et godt øje til 9 film på listen.

Det skal så lige tilføjes, at jeg mangler at se 19 af filmene so far.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#82 Skeloboy 13 år siden

Det er temmelig sjovt, hvordan du hele tiden laver din liste om...måske du er lidt for tidligt ude? :)

Og jeg forstår heller ikke helt, at du har relaterede film lige efter hinanden. Nuvel...

Vi har ikke helt samme filmsmag, kan jeg se. Du har et par suveræne film, men en del lidt over middel også.

10/10
The Good, the Bad and the Ugly
United 93

9/10
One Flew Over the Cuckoo's Nest
Michael Clayton

8/10
An Affair to Remember
Gone Baby Gone
The Outlaw Josey Wales
Leon (biograf-udgaven, ikke DC - har ikke set den)

7/10
The Untouchables
Sudden Impact
Dirty Harry
Der Untergang
Bend of the River
The Far Country
Hot Shots! Part Deux

6/10
Conspiracy Theory
Planes, Trains and Automobiles

5/10
The French Connection
The French Connection II

Har ikke set
Die Brücke
The Incredibles
Barefoot in the Park
The Man From Laramie
The Naked Spur
The Grass is Greener
Monkey Business
Support Your Local Sheriff
Duel
Léon - Director's Cut (har dog set den originale)

Rope (men har den på DVD)
Arsenic and Old Lace (men har den på DVD)
Gravatar

#83 Babo Rises 13 år siden

Fine film BN, gamle såvel som nye titler. Jeg ved ikke om vi helt deler den samme smag. I perioder måske :-)
Gravatar

#84 evermind 13 år siden

The Grass is Greener - directed by Paul Greengrass? :)
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#85 BN 13 år siden

Åkepool (81) skrev:
Intet mindre end fantastisk, at du retter på livet løs :) Tror aldrig du når til nr. 1 ;)

Skeloboy (82) skrev:
Det er temmelig sjovt, hvordan du hele tiden laver din liste om...måske du er lidt for tidligt ude? :)

Listen er skam færdig. Det eneste jeg mangler, er at skrive nogle kommentarer til en del af filmene. Og at jeg indtil videre har ændret på 2 pladser, er da ikke meget - det svarer kun til 6,6 procent af de foreløbigt 30 pladser. Jeg har med andre ord en stabilitets-procent på 93,4 procent. ;-D

Skeloboy (82) skrev:
Og jeg forstår heller ikke helt, at du har relaterede film lige efter hinanden. Nuvel...

Hvis det er fortsættelser du tænker på, så er det primært fordi jeg ikke finder nogen kvalitetsmæssig forskel mellem de pågældende film, samt fordi de for mig hænger uløseligt sammen. ... Hvis det er den omstændighed, at den samme skuespiller eller instruktør har to-tre film lige efter hinanden, kan jeg kun sige, at jeg altså hele tiden har brugt metoden "Hvad for en af disse to film ville jeg tage med mig på en øde ø?"

Skeloboy (82) skrev:
Vi har ikke helt samme filmsmag, kan jeg se. Du har et par suveræne film, men en del lidt over middel også.

Jeg tror, vi ville have et lidt bedre billede af det, hvis du havde set alle 30 film, og ikke kun 18 af dem. ;-)
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#86 BN 13 år siden

Babo Rises (83) skrev:
Fine film BN, gamle såvel som nye titler. Jeg ved ikke om vi helt deler den samme smag. I perioder måske :-)

I dit tilfælde vil jeg sige: Vent til vi når længere opad listen. ;-)
Gravatar

#87 BN 13 år siden

evermind (84) skrev:
The Grass is Greener - directed by Paul Greengrass? :)

Yes, the same Greengrass who directed 'Singin' in the Rain' and 'Charade'.

;-)
Gravatar

#88 Babo Rises 13 år siden

BN (86) skrev:
I dit tilfælde vil jeg sige: Vent til vi når længere opad listen. ;-)

hehe!! Burde få set French Connection 2, selvom etteren ikke helt levede op til forventningerne - den var dog god alligevel.
Gravatar

#89 Skeloboy 13 år siden

BN (85) skrev:
Jeg tror, vi ville have et lidt bedre billede af det, hvis du havde set alle 30 film, og ikke kun 18 af dem. ;-)

Hehe, det tror jeg nu ikke...:) De 18 viser da, at vi ikke har helt samme filmsmag :)
Gravatar

#90 BN 13 år siden

Skeloboy (89) skrev:
Hehe, det tror jeg nu ikke...:) De 18 viser da, at vi ikke har helt samme filmsmag :)

Nah, du giver 8 af filmene på listen topkarakterer (altså fra 8/10 og opefter), og du mangler at se andre 12. Det er 20 film imod de blot 10 film, som du giver fra middel- til bundkarakter.

;-)

Skriv ny kommentar: