Gravatar

#11 davenport 11 år siden

Arrrggghhhh!!!! Benny Nielsen, for pokker da! Nu var jeg så tæt på at afsløre din sande identitet.. Skal det for evigt forblive en gåde?
(ER du Lars Ulrich??)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#12 HelmerJ 11 år siden

Takker for denne gang Baumhöiser Neptun
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#13 Kisbye 11 år siden

Farvel og tak for denne gang. Hils Bruce.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#14 Åkepool 11 år siden

Kisbye (13) skrev:
Hils Bruce.

Han er da garanteret tilbage allerede. Jeg skal bare lige finde ud af, hvem af jer han er.
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#15 Sweetiebellefan 11 år siden

This is the worst possible thing.
Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#16 Aljosja 11 år siden

Det var da det mest selvhøjtidelige, jeg længe har læst.
Gravatar

#17 MMB 11 år siden

Synes, det er en skam, at du smutter, BN! Selvfølgelig er vi tit uenige, og tonen har da også været hård af og til, men på trods af det synes jeg da (for det meste), at diskussionerne har været gode! :)
Håber du tager din beslutning op til revision, men hvis ikke, så held og lykke fremover. :)
Gravatar

#18 Thomsen 11 år siden

And now for something completely different...
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#19 Riqon 11 år siden

#14 - Tænk, jeg var ikke klar over, han havde lavet en decideret exit igen, men har da godt bemærket, at der har været stille om Ridley Scott her på det seneste..
The only way to beat a troll is to not play their game.
Gravatar

#20 tiany 11 år siden

Riqon (19) skrev:
#14 - Tænk, jeg var ikke klar over, han havde lavet en decideret exit igen, men har da godt bemærket, at der har været stille om Ridley Scott her på det seneste..

Jojo han havde en diskussion med nogle i Promethues tråden og smuttede så.
Valar morghulis

Skriv ny kommentar: