Jeg svedte over det hele. Som en medstuderende sagde: "It's like putting on the tap, isn't it?". Og så fossede det bare. Ligesom i den der Axe reklame. Jeg fik selvfølgelig nul fisse der.
BN, jeg er også blandt dem, der ind i mellem synes, at du ikke har kunnet se nuancerne, og jeg synes da også du får gjort dig selv godt til grin i Hobbitten-tråden, men derfra og så til at skrive noget som fx Muldgraver indleder med i #314 i Hobbitten-tråden, om at "en del har samme erfaring", det er sgu ikke værdigt. At begynde at skyde x antal unævnte brugere en bestemt holdning i skoene er da den direkte vej til at få tråden til at gå berserk. Det er jo ren hetz. Den ville jeg også have taget ret i ilde op. Jeg havde engang selv en lignende oplevelse for nogle år siden, hvor nogle beskyldte mig for at være racist her inde på Filmz, og så kom der pludselig flere og meldte sig ind under den røde fane med indirekte trusler. Kan ikke huske det nærmere, men det var formentlig noget med at jeg sagde at det næsten altid er 2.G'erne der er voldelige. Der takkede jeg også af for en længere periode. Kom nu tilbage, BN, du er en del af Filmz på godt og ondt.
PS: Hvem er egentlig hende Bitten, og hvorfor er hun en ho?
Når der er en der laver et så voldsomt rage-quit som i hobbitten-tråden, er det jo nærmest også internetlov, at personen vender tilbage som om intet var hændt - for så bare at blive fornærmet og smække med døren igen.
derfra og så til at skrive noget som fx Muldgraver indleder med i #314 i Hobbitten-tråden, om at "en del har samme erfaring", det er sgu ikke værdigt. At begynde at skyde x antal unævnte brugere en bestemt holdning i skoene er da den direkte vej til at få tråden til at gå berserk. Det er jo ren hetz. Den ville jeg også have taget ret i ilde op.
Jeg forstår godt, det ikke er specielt behageligt for BN at høre, men omvendt var det nok også et svar til BN's postulat om, at det bare var én bruger (c'est moi), der ikke var en fan af BN's måde at diskutere på. Jeg tror, han gerne ville, at BN forstod, det var lidt mere omfangsrigt, end BN selv var klar over. Læser man gennem tråden ser man, at 5 andre (udover mig) godt kunne sætte sig ind i, at BN's retorik er for skarp.
Personligt havde jeg virkelig ingen intention om, at det skulle komme hertil. Min intention var bare, ud af respekt for BN, at forklare ham, hvorfor jeg ikke orkede endnu en debat med ham. Det er ikke, at han er efter mig (for det er slet ikke min erfaring), men at jeg synes, han oftest er nedladende overfor dem, han er uenig med, hvilket en anden bruger jo også allerede havde sagt i samme tråd. Af en eller anden grund var det så mig, der blev den store skurk for at citere vedkommende, sådan kan det jo gå.
Doc Doom (46) skrev:
Jeg havde engang selv en lignende oplevelse for nogle år siden, hvor nogle beskyldte mig for at være racist her inde på Filmz, og så kom der pludselig flere og meldte sig ind under den røde fane med indirekte trusler.
Det er selvfølgelig en kedelig oplevelse at have og kan godt være pænt ubehageligt, selv om det "bare" er på nettet. Det skal siges, at jeg ikke husker omstændighederne. I "Hobbitten"-tråden var der dog ingen, der kaldte BN grimme ting (som "racist" eller "idiot"), og der var absolut ingen trusler, direkte eller indirekte. Tværtimod, Ispep var jo næsten kærlig i sit indlæg :p Derfor mener jeg heller ikke, de to ting kan sammenlignes. Jeg synes, BNs rants samt hans dramatiske exit er helt ude af proportioner med det, som egentlig blev sagt til ham. Jeg krummer fortsat tæer, når han nu - flere dage senere - fortsat smider små spydige kommentarer her og der, hvor han kalder folk for børnehavebørn, etc.. Men det overrasker mig desværre ikke.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Jeg krummer fortsat tæer, når han nu - flere dage senere - fortsat smider små spydige kommentarer her og der, hvor han kalder folk for børnehavebørn, etc.. Men det overrasker mig desværre ikke.
Heller ikke her. Det siger heldigvis mest om ham selv.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
fx Muldgraver indleder med i #314 i Hobbitten-tråden, om at "en del har samme erfaring", det er sgu ikke værdigt.
Dette citat sammen med din henvendelse i Hobitten-tråden svarer Riqon præcist på i #48. Det handlede primært om at gøre BN opmærksom på, hvordan hans retorik virker på nogle, hvorfor man kan miste lysten til at drøfte med ham, hvilket to allerede havde gjort ham opmærksom på. Min bemærkning faldt trods alt ovenpå BN's eget svar til Riqon i #313.
Men lad os da håbe al den unødige ståhej, har fået os alle til at tænke lidt over ordets magt :)
#41 PredatorX 11 år siden
Erhm, ikke forstået?
#42 Riqon 11 år siden
Sveden. Under armene. Vittighed. Get it? :)
#43 PredatorX 11 år siden
Mjaeeeh... Im like semi amused
#44 the_paki_don 11 år siden
#45 doom WAD 11 år siden
En negerpilot.
#46 doom WAD 11 år siden
PS: Hvem er egentlig hende Bitten, og hvorfor er hun en ho?
#47 Høegh 11 år siden
#48 Riqon 11 år siden
Jeg forstår godt, det ikke er specielt behageligt for BN at høre, men omvendt var det nok også et svar til BN's postulat om, at det bare var én bruger (c'est moi), der ikke var en fan af BN's måde at diskutere på. Jeg tror, han gerne ville, at BN forstod, det var lidt mere omfangsrigt, end BN selv var klar over. Læser man gennem tråden ser man, at 5 andre (udover mig) godt kunne sætte sig ind i, at BN's retorik er for skarp.
Personligt havde jeg virkelig ingen intention om, at det skulle komme hertil. Min intention var bare, ud af respekt for BN, at forklare ham, hvorfor jeg ikke orkede endnu en debat med ham. Det er ikke, at han er efter mig (for det er slet ikke min erfaring), men at jeg synes, han oftest er nedladende overfor dem, han er uenig med, hvilket en anden bruger jo også allerede havde sagt i samme tråd. Af en eller anden grund var det så mig, der blev den store skurk for at citere vedkommende, sådan kan det jo gå.
Det er selvfølgelig en kedelig oplevelse at have og kan godt være pænt ubehageligt, selv om det "bare" er på nettet. Det skal siges, at jeg ikke husker omstændighederne. I "Hobbitten"-tråden var der dog ingen, der kaldte BN grimme ting (som "racist" eller "idiot"), og der var absolut ingen trusler, direkte eller indirekte. Tværtimod, Ispep var jo næsten kærlig i sit indlæg :p Derfor mener jeg heller ikke, de to ting kan sammenlignes. Jeg synes, BNs rants samt hans dramatiske exit er helt ude af proportioner med det, som egentlig blev sagt til ham. Jeg krummer fortsat tæer, når han nu - flere dage senere - fortsat smider små spydige kommentarer her og der, hvor han kalder folk for børnehavebørn, etc.. Men det overrasker mig desværre ikke.
#49 Thomsen 11 år siden
Heller ikke her. Det siger heldigvis mest om ham selv.
#50 Muldgraver 11 år siden
Dette citat sammen med din henvendelse i Hobitten-tråden svarer Riqon præcist på i #48. Det handlede primært om at gøre BN opmærksom på, hvordan hans retorik virker på nogle, hvorfor man kan miste lysten til at drøfte med ham, hvilket to allerede havde gjort ham opmærksom på. Min bemærkning faldt trods alt ovenpå BN's eget svar til Riqon i #313.
Men lad os da håbe al den unødige ståhej, har fået os alle til at tænke lidt over ordets magt :)