Efter udviklingen i diskussionstråden til biograf-anmeldelsen af 'Hobbitten - En uventet rejse' har jeg besluttet fremover kun at bruge Filmz.dk som en ren informationskilde med hovedvægt på læsning af anmeldelser og nyheder, samt regelmæssigt gennemsyn af Danmarks bedste filmprogram Filmz TV.
Der er desværre en tendens til, at man i debatforummet skyder folk alt muligt skidt og møg i skoene, endda usandheder. Og der skal ofte blot de mindste bagateller til, før nogle vælger at ignorere andre brugere. Dette finder jeg barnagtigt og useriøst, og min beslutning er således også en måde at markere min holdning.
Der er mange brugere herinde, jeg har stor respekt og sympati for, og som jeg har nydt at være både enige og uenige med. Og selv indlæggene fra nogle af dem, der ikke kan tåle min person, har jeg nydt at læse. Riqon og Lord Beef Jerky har f.eks. skrevet og skriver stadig rigtigt fine indlæg, herunder anmeldelser eller bedømmelser af film, og dem vil jeg fortsat læse i 'What We Saw'-tråden. Men jeg stopper selv som aktiv skribent.
Tak for alle de gode tider BN. Jeg har altid nydt at læse dine anmeldelser, vurderinger, synspunkter og lignende. Det har altid været god, velargumenterende og informerende læsning. Jeg respekterer din beslutning.
Jeg er ked af, at have været del af det, der får dig til at smutte. Det var slet ikke meningen. Jeg respekterer dog din beslutning, og ønsker dig al held og lykke i fremtiden.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Af de danske fora, jeg besøger, er Filmz.dk det eneste sted, hvor folks afsked i den grad bliver afstedkommet med bulder og brag. Det er virkelig noget særligt.
Og selv indlæggene fra nogle af dem, der ikke kan tåle min person, har jeg nydt at læse. Riqon og Lord Beef Jerky har f.eks. skrevet og skriver stadig rigtigt fine indlæg, herunder anmeldelser eller bedømmelser af film, og dem vil jeg fortsat læse i 'What We Saw'-tråden.
Jeg kan sagtens "tåle" din person og har absolut intet ønske om, at du smutter. Jeg selv finder det ganske rigtigt frugtesløst at diskutere film med dig (for nysgerrige, så skrev jeg hvorfor her), men det er jo ganske åbenlyst ikke alle brugere, der har det sådan. Når alt det er sagt, så er det naturligvis din egen beslutning, og den respekterer jeg. God fornøjelse med den ekstra tid, du vinder på det.
The only way to beat a troll is to not play their game.
Jeg har ikke været så aktiv i de filmrelaterede tråde her på filmz de senere år, men mener da vi har haft en god diskussion fra tid til anden over årene. Har læst lidt i tråden hvor i småskændes og jeg tror det er meget naturligt når deltagerne involveret bruger megen tid på Filmz.
Hvis du ikke ombestmmer dig må du have det godt fremover.
Der kommer sgu til at blive tomt i trådene fremover :/
Jeg vil ihvertfald sige BN at ligeså mange gange som jeg har været uenig i dine indlæg, har jeg også været enig, men det er ikke altid man får det sagt. Jeg er næsten sikekr på du vender tilbage, ihvertfald senest i 2015 ;)
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
#1 BN 11 år siden
Der er desværre en tendens til, at man i debatforummet skyder folk alt muligt skidt og møg i skoene, endda usandheder. Og der skal ofte blot de mindste bagateller til, før nogle vælger at ignorere andre brugere. Dette finder jeg barnagtigt og useriøst, og min beslutning er således også en måde at markere min holdning.
Der er mange brugere herinde, jeg har stor respekt og sympati for, og som jeg har nydt at være både enige og uenige med. Og selv indlæggene fra nogle af dem, der ikke kan tåle min person, har jeg nydt at læse. Riqon og Lord Beef Jerky har f.eks. skrevet og skriver stadig rigtigt fine indlæg, herunder anmeldelser eller bedømmelser af film, og dem vil jeg fortsat læse i 'What We Saw'-tråden. Men jeg stopper selv som aktiv skribent.
Tak for nu.
Med venlig hilsen
BN
#2 IK 11 år siden
#3 Lord Beef Jerky 11 år siden
#4 Kruse 11 år siden
#5 Ispep 11 år siden
#6 Kochie 11 år siden
#7 Riqon 11 år siden
Jeg kan sagtens "tåle" din person og har absolut intet ønske om, at du smutter. Jeg selv finder det ganske rigtigt frugtesløst at diskutere film med dig (for nysgerrige, så skrev jeg hvorfor her), men det er jo ganske åbenlyst ikke alle brugere, der har det sådan. Når alt det er sagt, så er det naturligvis din egen beslutning, og den respekterer jeg. God fornøjelse med den ekstra tid, du vinder på det.
#8 jessup 11 år siden
Hvis du ikke ombestmmer dig må du have det godt fremover.
#9 PredatorX 11 år siden
#10 MOVIE1000 11 år siden
Jeg vil ihvertfald sige BN at ligeså mange gange som jeg har været uenig i dine indlæg, har jeg også været enig, men det er ikke altid man får det sagt. Jeg er næsten sikekr på du vender tilbage, ihvertfald senest i 2015 ;)