Gravatar

#71 MadMartigan 11 år siden

Hørt
I'm your huckleberry...
Gravatar

#72 BN 11 år siden

Kochie (70) skrev:
#69: Hvorfor bliver du ved? Jeg forstår dig virkelig ikke. Du skriver, at du har besluttet dig for at blive hængende, men alligevel tærsker du videre i emner, der hele tiden minder folk om, at du en dag sagde stop og ikke gad mere - for så at gide alligevel. Lad det dog ligge.

Jeg ser ikke nogen modsætning mellem at "gide alligevel"/"blive hængende" og at kommentere upassende kommentarer til min person. Hvornår jeg forbigår noget i tavshed og hvornår jeg kommenterer det, afhænger af så meget.

Iøvrigt kan det da være bedøvende ligemeget, om noget jeg siger minder folk om, at jeg "en dag sagde stop og ikke gad mere - for så at gide alligevel." ... Skulle det være flovt, at jeg var lige ved at stoppe som skribent her (ikke som læser eller indehaver af en profil)? Det er der da ikke noget flovt ved.
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#73 Kochie 11 år siden

#72:
Det er jeg ikke enig i, men sådan er vi som mennesker jo så forskellige.
Gravatar

#74 BN 11 år siden

Kochie (73) skrev:
#72:
Det er jeg ikke enig i, men sådan er vi som mennesker jo så forskellige.

Ja, heldigvis da.

P.S. Jeg tror faktisk, jeg laver en ny profiltekst.

"BN - brugeren der sagde stop og ikke gad mere - for så alligevel at gide."
http://www.amazon.com/First-Album-Beautiful-Night/dp/B00D3RUKFM/
Gravatar

#75 doom WAD 11 år siden

BN: Det er sgu en farce. Det er jo i sig selv ret divaagtigt at oprette en decideret farveltråd, frem for bare at stoppe med at skrive. Det er trods alt ikke en landsfaders afgang, hver gang en bruger på et internetsite takker af. Men fair enough, hver sin stil. At du så kommer tilbage straks efter kan de færreste vel undgå at se det lattervækkende i, uanset kvor mange PM'ere, du måtte have fået, men igen, vi er forskellige, og alle synes at byde dig velkommen tilbage.

Men du skriver, at du er videre, og alligevel slipper der stadig IMO småspydige diskussionsoplæg ud som i #55 ("Hvorhenne ser du mig fastsætte et tidspunkt?"), #69 (jeg kan intet provokerende se i #68), i #57 samt i #61.

Tag nu et råd og lav et clean cut omkring det stedfundne, således at dit næste indlæg handler om film. Da er jeg ret sikker på, at hele denne miser er glemt om en uge. Og formentlig før. CUT! Kunne I høre klaptræet?

PS: Du KAN altså kun lide Star Wars.
Gravatar

#76 doom WAD 11 år siden

Og husk nu, at når The Doc skriver noget, så er det doctor's orders.

Skriv ny kommentar: