Gravatar

#71 PredatorX 11 år siden

Foeller (68) skrev:
No, shit, ja. Det er en lang PM om hans holdning til homoseksuelle, og hvor han bl.a. forklarer, at homoseksuelle da ikke skal forfølges eller skydes, men at deres adfærd er unormal og forkert.

Måske man burde læse den tråd?? :-)
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#72 doom WAD 11 år siden

Link til Brokeback tråden tak. Jeg er vant til at blive vartet op med butler, da jeg er ud af den bedste familie, så linket må gerne være PRÆCIS til når det sjove starter. Jeg hader at scroll-skimme, det giver musearm.
Gravatar

#73 MMB 11 år siden

I kan da for helvede gå ind under Biograf og søge på Brokeback! :P Det starter i #1.

PredatorX (71) skrev:

Mjaah, det kommer an på, hvad du synes om de øvrige BN-tråde. :)
Gravatar

#74 PredatorX 11 år siden

Foeller (73) skrev:
I kan da for helvede gå ind under Biograf og søge på Brokeback! :P Det starter i #1.

Mjaah, det kommer an på, hvad du synes om de øvrige BN-tråde. :)

Det er lidt op og ned :) det her tyder dog på at være lidt værre end lovprisningen af SW prequels:D
Gravatar

#75 doom WAD 11 år siden

BN (62) skrev:
Og nu tilbage til film - GODE film. ;-)

Seriøst? Du opretter en tråd der uundgåeligt vil ende hvor den er endt, og så opfordrer du til at man skal on topic på film? Du begynder at snerpe af troll. Det her bliver (atter) godt.

Link til homotråden - somebo(d)y obey me!
Gravatar

#76 Kruse 11 år siden

PredatorX (71) skrev:

Be aware! It's a rabbit hole and you might get lost :)
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#77 doom WAD 11 år siden

Foeller (73) skrev:
I kan da for helvede gå ind under Biograf og søge på Brokeback! :P Det starter i #1. :)

Du får ikke arbejde i min husstand. Tyendet må ikke svare igen. Arbejder du her allerede kan du betragte dig som opsagt.
Gravatar

#78 PredatorX 11 år siden

Ret skræmmende læsning :(
Gravatar

#80 Aljosja 11 år siden

Foeller (68) skrev:
No, shit, ja. Det er en lang PM om hans holdning til homoseksuelle, og hvor han bl.a. forklarer, at homoseksuelle da ikke skal forfølges eller skydes, men at deres adfærd er unormal og forkert.

Det tenderer en psykose. Alle symptomerne er der (tvangstanker som det primære). Jeg beklager oprigtigt, hvis jeg har været for grov i mundtøjet - den slags ting er ikke at spøge med.

Skriv ny kommentar: