Gravatar

#61 Slettet Bruger [1676806932] 11 år siden

#60 -

BN har altid heddet BN, så der er ikke så meget at tage fejl af, bortset fra for nogle uger (måneder?) siden, hvor han slettede sin bruger af en eller anden grund, kom tilbage med et andet navn i cirka 10 min. og ændrede det tilbage til BN.
Gravatar

#62 Åkepool 11 år siden

Kochie (46) skrev:
Hvem laver nu farvel-indlæg? :P

He he :)
So, at last we meet for the first time for the last time.
Gravatar

#63 Batsy 11 år siden

Han er Benocio nostromo, Boby nutcracker. Bent Nielsen!

Ikke Batman, jeg er batman. Han kan være Bale throat cancer batman så! :(
"I learned that courage was not the absence of fear, but the triumph over it".

Gravatar

#64 Nu er jeg sgu også selv træt at lave tusindvis af brugernavne her på Filmz! Min sidste brugernavn, den eneste grund til jeg kommer tilbage er for at få noget sagt som føler SKAL siges 11 år siden

Nu er jeg også træt at vende tilbage og blive bannet om og om igen, det har varet nu i over et år. Men jeg vender kun denne gang tilbage for at sige noget som jeg føler I skal vide. BN er en større trollend jeg er! I Brokeback Mountain-tråden viser han hans afsky for homoseksuelle, hvor han skrev at han blev forføret af en ældre herre, hvilket er forfærdeligt og som jeg har medfølelse for, men at han anklager alle homoseksuelle for forfærdelig som den ældre herre, er det samme som at sige alle araber er terrorister, hvilket jo heller ikke passer! Og før i begynder så ja, jeg har også sagt noget uforskammet til de homoseksuelle selv, men da jeg er faktisk biseksuel, så det er på en måde "ok". Og da han tidligere oprettede en tråd, der ligner meget denne her, havde jeg selv allerede oprettet en tråd, kaldet: " Lavendel siger farvel"- tror jeg nok titlen på tråden var -. Og selvfølgelig den unge skuespillerinde der gik borte, hvor jeg provokerende skrev stødende og respektløse kommentarere, men vil lige sige at jeg mistede to tætte folk sidst, en nabo som jeg kendte og min fætters mor som efterlod to sønner - en på 11 og en på 16 - og jeg kan nu se mine fætre´s smerter og muligvis også hvordan skuespillerindens døtre føler og jeg beklager helvedes meget, men fra en computerskærm som I ser det, er det bare en troll som skriver og intet mener i virkeligheden. Men først og fremmest vil jeg gerne fortælle jer, hvad en "troll" er, som jeg siger at jeg ikke er. En "troll" er en person som kun leder efter en undskyldning for at lave en lang diskussion om ingen ting og siger ting som han måske ikke mener. The Amazing Atheist eller PMRant's er jo ikke trolls, fordi de ikke kan lide noget som mange holder af, Religion og deres ynglings "YouTubers", det er DERES meninger om ting som ikke er det samme som alle andre. Jeg kan ikke lide "The Dark Knight", men det gør mig ikke til en troll, men at have en anden mening end anden, også kendt som en "hater", hvilket er hvad jeg er. Jeg er en hater og ikke en troll, jeg hader det som mange kan lide, PMRant's og The Amazing Atheist har også meninger, og gode grunde til hvorfor de ikke kan lide hvad de ikke kan lide, hvorfor ser I dem ikke som "trolls", hvis jeg må spørge? Jeg har gode grunde til hvorfor jeg ikke kan lide "The Dark Knight" og det gør mig ikke til en troll, fordi jeg vil ikke starte en "diskussions-krig", men blot lade andre folk vide hvem jeg er og hvad min film-smag er. Også vil jeg gerne lade jer huske grunden til hvorfor jeg blev bannet, det var fordi jeg skrev de stødende kommentarer om skuespillerinden. Så blev jeg slettet fordi DocDoom efterlignede mig under brugernavnet "Turus Æftergaard", hvor han skrev en kommentar som jeg aldrig har læst og heller ikke vil, det var grunden til hvorfor, jeg blev slettet, jeg ville komme tilbage, men blev gentagne gange slettet af en administrator, men da jeg endelig fik en chance til blev jeg bannet for at diskutere en film med en administrator, hvor jeg så blev bannet, da jeg vendte tilbage og spurgte om hvorfor jeg blev bannet, fik jeg vide at jeg provokeret personen, hvilket på INGEN måde giver mening, det eneste jeg gjorde var at oprette en tråd til de lange og trættene diskussioner, hvor vi to kunne diskutere om filmen, senere lavede BN en tråd med samme formål, men da han gjorde det klagede ingen og alle syntes det var en god idé og selvfølgelig blev han ikke bannet. Forskellen på min og BN's er at jeg oprettede en tråd om en specifik film, mens BN oprettet tråden til stort set alt ting, hvilket er hvad en troll gør de vil lave en lang tråd om absolut alt, så længe de har skabt en "diskussions-krig". Siden da har jeg vendt tilbage et par måneder senere og slettet igen, nu et par gange. Så vil jeg også skrive, hvad vil I gøre hvis Filmz.dk gik viral? Hvad hvis lige pludselig begyndte millioner at besøge siden, så skal i også huske 30% af dem er trolls, 20% af dem er "haters" som mig, som vil skrive at de hader "The Dark Knight" og hvad ved jeg, for ikke at tale om de 10% "spammers" som reklamere for deres hjemmesider og selvfølgelig de 25%"spambots". Vil I slette 85% af alle jeres besøger? Hvilket ville være umuligt, da vi ikke taler om én person, men millioner! Hvad ville I gøre? Det eneste I kan gøre er at ignorer dem med jeres "Ignore-list", dette er internettet Filmz.dk, lad mig præsenterer jer for den, her hersker trollene, "Spammerne", robotterne og meget flere, at true med at tage deres internet er det samme som at anholde en person for at tale med den ytringsfrihed han har, hvor I vil nu skrive: "Ytringsfrihed er ikke at svine en dødperson!". Folk sviner Jesus til og han er en rigtig menneske som er død for dem der ikke tror på Kristendommen, så hvorfor har man ret til at svine Jesus til en død mand med den ytringsfrihed vi har, men ikke svine en for nylig død?start=0" allowfullscreen width="360" height="204"> Nu skriver jeg heller ikke hvorfor JEG har ikke ret til det, men hvorfor ikke en tilfældig person på internettet har ret til det! Filmz.dk det her er hvad man ser på internettet bare en stor dosis af det.

Jeg ville bare fortælle at BN er en større troll, end jeg er og at jeg ikke vil vende tilbage indtil: d. 27. september 2014 eller 2015, afhænger af om i har accepteret min undskyldning. Indtil da forlader jeg jer og sletter min profil. Mvh drstrange, Mr. Kiwi, legende, troll, Newman, Stitch, Dr. Crazy, Mr. Philosopher, Bandalia, T.Tvinter-fan, Lavendel, Yellow-TV og sidst men ikke mindst Nu er jeg sgu også selv træt at lave tusindvis af brugernavne her på Filmz! Min sidste brugernavn, den eneste grund til jeg kommer tilbage er for at få noget sagt som føler SKAL siges (Og nej jeg har ikke glemt nogen navne, jeg havde andre brugernavne men samme profil og jeg er IKKE Buzz, som I bliver ved med at skrive, hvis I kigger på hvad Buzz, plejede at skrive og sammenligner det med mig, er vi to vidt forskellige personer).
Jeg vender tilbage d. 27. september 2014 eller 2015.
Gravatar

#65 Lord Beef Jerky 11 år siden

Undskyldning ikke accepteret. Ses i 2015.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#66 weebs 11 år siden

Hvad går der lige galt for Buzz??
"På en førstegangsbesøgende filmnørd virker denne tråd måske fremmed og skræmmende" -davenport
Gravatar

#67 Lord Beef Jerky 11 år siden

Han fik vist en hjerneblødning.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#68 Kruse 11 år siden

I think he just broke filmz....
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#69 Kisbye 11 år siden

Åbenbart er der ikke en grænse for hvor langt man kan lave sit brugernavn. Dårlig kodning.
Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#70 TP-DK 11 år siden

Farvel BN og farvel Buzz.

Det vil være rart hvis i, en uge før i vender tilbage, fortæller os det så vi kan nå at lave et velkommen-tilbage banner.
"I'm single! I love being single! I haven't had this much sex since I was a Boy Scout leader!"

Skriv ny kommentar: