Jeez! Lad dog manden gøre/skrive som han vil. BN har sgu været en del af Filmz-forummet så længe jeg kan huske (og længere end de fleste af jer andre), så hvorfor er der pludselig pladsmangel?
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Jeez! Lad dog manden gøre/skrive som han vil. BN har sgu været en del af Filmz-forummet så længe jeg kan huske (og længere end de fleste af jer andre), så hvorfor er der pludselig pladsmangel?
Jah siden 3 Juli 2013 under BN navnet (hvis han har heddet andet). Det er også lgegyldigt hvor længe han har været her osv har intet imod BN og kan egentlig godt lide at han tar en god diskution indimellem. Men hele selvhøjtideligheden med at sige farvel i tide og utide bryder jeg mig ikke om.
#51 Ispep 11 år siden
#52 Giraffen 11 år siden
#53 gi-jones 11 år siden
#54 Kyllingebenet 11 år siden
#55 zombieman 11 år siden
Jah siden 3 Juli 2013 under BN navnet (hvis han har heddet andet). Det er også lgegyldigt hvor længe han har været her osv har intet imod BN og kan egentlig godt lide at han tar en god diskution indimellem. Men hele selvhøjtideligheden med at sige farvel i tide og utide bryder jeg mig ikke om.
#56 Michael Andersen 11 år siden
#57 Ispep 11 år siden
Get to da choppa, now.
#58 Kruse 11 år siden
En af hans tidligere brugere(der også hed BN) er fra maj 2004.
#59 Lord Beef Jerky 11 år siden
#60 zombieman 11 år siden
Fair nok jeg kan sgu ikke altid kende forskel på alle de forskellige navne folk har haft