Jeg snupper lige 1 års pause med skriveriet her i forummet, men læser naturligvis fortsat her med samme uformindskede interesse som altid.
Den allervigtigste grund: Jeg skal lære at prioritere/fordele min tid bedre og anderledes, da der ellers er nogle andre projekter/hobbies, jeg får gjort alt for lidt ved. Og det vil jeg i længden bare komme til at fortryde.
En langt mindre væsentlig grund: Jeg kunne godt nævne mindst to uforsonlige personer, der er skidetrætte af mig. Dette fik mig til at tænke, at nu skal det være.
Åhh nej, ikke lægebesøg med sådan noget... stikker de ikke en pind igennem, og så....? Ikke at du ved det, jeg ved det knap nok, men har aldrig prøvet at tjekkes deromkring :D
Nu falder jeg lidt ned og holder hånden om munden, kan være det hjælper :D
#1 BN 11 år siden
Den allervigtigste grund: Jeg skal lære at prioritere/fordele min tid bedre og anderledes, da der ellers er nogle andre projekter/hobbies, jeg får gjort alt for lidt ved. Og det vil jeg i længden bare komme til at fortryde.
En langt mindre væsentlig grund: Jeg kunne godt nævne mindst to uforsonlige personer, der er skidetrætte af mig. Dette fik mig til at tænke, at nu skal det være.
#2 wimmie 11 år siden
#3 davenport 11 år siden
#4 Ispep 11 år siden
#5 BN 11 år siden
Hygge, alle filmz'er!
#6 davenport 11 år siden
Jeg vandt! ;D
#7 wimmie 11 år siden
Damn...
#8 wimmie 11 år siden
Normalt ville jeg sige at du skulle søge læge...men i dette tilfælde tror jeg det er det første ;)
#9 Ispep 11 år siden
Åhh nej, ikke lægebesøg med sådan noget... stikker de ikke en pind igennem, og så....? Ikke at du ved det, jeg ved det knap nok, men har aldrig prøvet at tjekkes deromkring :D
Nu falder jeg lidt ned og holder hånden om munden, kan være det hjælper :D
#10 Kisbye 11 år siden