Læser Post-American world lige nu. Handler om hvordan USA skal forholde sig til en verden hvor lands som Kina og Indien fortsætter deres vækst. Spændende.
#121 - Gutenbergprojektet er vist ret anset og fuldt lovligt. Det er gamle værker, hvor copyrighten er udløbet, ellers er rettighederne købt (så vidt jeg ved). Det er klassificeret som et velgørenhedsprojekt.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Our books are free in the United States because their copyright has expired. They may not be free in other countries. Readers outside of the United States must check the copyright laws of their countries before downloading or redistributing our ebooks.
Er på 200 sider nu, og den er rigtig fed. Dog kan jeg ikke lade være med at tænke på lighederne med Age of Misrule-trilogien...hvis man kan lide AG, så vil jeg helt sikkert anbefale den...indtil videre synes jeg Age of Misrule er AG overlegen
#127 Ok, tak for tippet. Nu er jeg ret spændt på hvad AoM mon kan byde på. Jeg er meget lidt bekendt med fantasy-genren, så det er rart at få en solid anbefaling at begynde med.
#121 davenport 14 år siden
http://www.gutenberg.org/etext/7795
#122 Patriarch 14 år siden
#123 lagoni 14 år siden
#124 Highland Park 14 år siden
#125 davenport 14 år siden
#126 Highland Park 14 år siden
("Invasion of the Body Snatchers" (1978)-spoiler-advarsel)
#127 Skeloboy 14 år siden
Er på 200 sider nu, og den er rigtig fed. Dog kan jeg ikke lade være med at tænke på lighederne med Age of Misrule-trilogien...hvis man kan lide AG, så vil jeg helt sikkert anbefale den...indtil videre synes jeg Age of Misrule er AG overlegen
#128 Muldgraver 14 år siden
Ok, tak for tippet. Nu er jeg ret spændt på hvad AoM mon kan byde på. Jeg er meget lidt bekendt med fantasy-genren, så det er rart at få en solid anbefaling at begynde med.
#129 Skeloboy 14 år siden
Men ideen er den samme som AG: guderne er vendt tilbage
#130 Skeloboy 14 år siden