Gravatar

#21 McPeter 15 år siden

Bogen bag Slumdog Millionaire er også god læsning. Den består egentligt af en række mindre fortællinger der bliver bundet sammen af quiz-showet.

http://www.g.dk/bog/slumdog-millionaire-vikas-swar...

Glæder mig til at få set filmen!
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#22 Winniepooh 15 år siden

Jeg har for nyligt læst to meget velskrevne svenske krimier af Johan Theorin. De kan klart anbefales.

Og som opvarmning til bog nr. 4 pretty in plaid der netop er udkommet har jeg lige genlæst Jen Lancasters tre første bøger.
Jen Lancaster er VP i et stort firma og hendes liv kører på skinner, manden har også et godt it job og de lever det fede liv i Chicago. Lige ind til Jen mister sit job og 11 september slår bunden ud af It firmaerne.
Bitter is the new black fortæller historien om springet fra en årlig indkomst på den rigtige side af 500.000 til trusler om at blive smidt ud af den skodlejlighed man har været tvunget til at flytte ind i fordi man ikke kan betale huslejen. Det lyder måske lidt trist, men det er det ikke - det er hylende morsomt. Jens bøger kan rent faktisk få mig til spontant at grine højt i toget.
You talk to God, you´re religious. God talks to you, your psychotic" --Dr. House
Gravatar

#23 hey now 15 år siden

Er igang med at læse '900 dage', som omhandler Leningrads belejring under 2. Verdenskrig. Yderst spændende faglitterær serie i to bind.
Godspeed into the Mainstream
Gravatar

#24 MOVIE1000 15 år siden

jeg er ved at læse Harry Potter og Halvblodsprinsen
man skal jo forberede sig lidt inden filmen kommer
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#25 rubberdub 15 år siden

Er pt. ved at læse Paul Austers - Oracle Night...
Elsker den måde den mand skriver på, fantastisk bog!
ehmmm ehmmm whachamacalit... ah´a mobile fone!
Gravatar

#26 Thomsen 15 år siden

#12 - Cool, tak for tippet. Den har jeg faktisk *også* stående uden at have læst. Det er jo ved at være helt pinligt, det her. :-)

#17 - Ah, husker godt, at den kom, men jeg er ikke sikker på, om jeg nogensinde fik set den.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#27 tiany 15 år siden

Når jeg får en pause i mit special har jeg to bøger liggende jeg vil have læst.
Den første bliver Dead Until Dark (Southern Vampire Mysteries, Book 1) som er den første af de bøger serien True Blood er inspireret af.
Valar morghulis
Gravatar

#28 Highland Park 15 år siden

Jeg er begyndt at læse Haruki Murakamis "Trækopfuglens krønike" i Mette Holms oversættelse. Jeg har tidligere læst første kapitel (i engelsk oversættelse) i novellesamlingen "The Elephant Vanishes", hvor historien hed "The Wind-up Bird And Tuesday's Women".
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#29 sluppermand 15 år siden

Der må vel også være en del herinde, der har et eksemplar Hollywood Babylon af Kenneth Anger! Hvis der er nogen, der ikke har er det straks på amazon og købe den. Bogen fortæller om skandaler, mord og sex i Hollywood fra 1900 til 1950'erne. I vil aldrig se på Eroll Flynn på samme måde igen...
I don't love you, but you are the only women for whom I have no contempt.
Gravatar

#30 dolphinfriendly 15 år siden

#29 Uh lyder interessant - anede ikke Kenneth Anger havde skrevet en bog om Hollywood, den må jeg straks få fingerne i! :)

Skriv ny kommentar: