Hahahahaha, bonus og atter bonus. Der findes da ellers medikamenter til at unddrage sig søsyge... men hvis bølgegangen er særligt slem, kan det da godt være de ikke har den store effekt. Uanset, for din egen skyld (formoder jeg) vil jeg da håbe du engang får pyntet dig, før eller efter afsnavelsen.
Har lige købt: Hyperion af Dan Simmons - har de 3 næste i serien, som jeg fik for 7 kr/stk i Bilka...Hyperion var der bare ikke.
Og nr. 2 og 3. Kingdom of Serpent serien(den tredje serie i Mark Chadbourns mytologiske serie): The Burning Man og Destroyer of Worlds.
Er desuden blevet færdig med American Gods, som jo er megafed. Den starter lidt svagt, og der er meget ligegyldigt i starten, men fra ca. midten af, bliver den bare bedre og bedre. Hvis man kan lide den, kan jeg også anbefale Age of Misrule.
Begynder nu på The House of Doors af Brian Lumley: Bent on taking over the Earth, the deadly Thone have planted a monstrous device on our planet's surface. Trapped inside is a group of scientists, spies, and innocent bystanders. Part maze, part torture chamber, part laboratory, the House of Doors is a test. If its captives survive, the Thone will withdraw from Earth and leave us in peace. Survival seems impossible. At every turn of the labyrinth the prisoners encounter alien world and terrifying monsters ripped from their own subconscious fears. Only by defeating the demons within can these men and women escape the House of Doors and save the Earth.
Apropos købet af Hyperion: er det kun mig, det generer, når bøger fra samme serie ikke er fra samme udgiver? Det ser bare lidt pænere ud, når de har samme ryg..:)
Er desuden blevet færdig med American Gods, som jo er megafed. Den starter lidt svagt, og der er meget ligegyldigt i starten, men fra ca. midten af, bliver den bare bedre og bedre. Hvis man kan lide den, kan jeg også anbefale Age of Misrule.
Opadtomler :) (bortset fra jeg godt kan lide det sløve personintroduktionstempo) Jeg har desværre ikke været så motiveret for at anskaffe mig Age of Misrule endnu, er i gang med grum modernisme, og har for nylig fundet en sjov udgave af Nihilister/De besatte/Onde ånder af Dostojevskij...
Jeg må til gengæld indrømme, at jeg opgav American Gods efter knap 150 sider. Kunne desværre slet ikke fatte den nødvendige interesse. Men kan da i hvert fald nikke genkendende til den mere end langsomme start, som jeg da heldigvis ikke er den eneste, der bemærkede :)
#154 Det var da ellers en god portion du alligevel fik læst. Men den var bare for kedelig, eller?
#155 Ok, det er vist for længe siden jeg har læst den, til jeg kan huske præcis hvad som jeg kunne tænke mig var overflødigt. Men jeg tænker alligevel på om det er småhistorier som den om taxachauføren og efritten (er det ikke det den er?)?
#151 Muldgraver 14 år siden
#152 Skeloboy 14 år siden
Hyperion af Dan Simmons - har de 3 næste i serien, som jeg fik for 7 kr/stk i Bilka...Hyperion var der bare ikke.
Og nr. 2 og 3. Kingdom of Serpent serien(den tredje serie i Mark Chadbourns mytologiske serie): The Burning Man og Destroyer of Worlds.
Begynder nu på The House of Doors af Brian Lumley: Bent on taking over the Earth, the deadly Thone have planted a monstrous device on our planet's surface. Trapped inside is a group of scientists, spies, and innocent bystanders. Part maze, part torture chamber, part laboratory, the House of Doors is a test. If its captives survive, the Thone will withdraw from Earth and leave us in peace. Survival seems impossible. At every turn of the labyrinth the prisoners encounter alien world and terrifying monsters ripped from their own subconscious fears. Only by defeating the demons within can these men and women escape the House of Doors and save the Earth.
Apropos købet af Hyperion: er det kun mig, det generer, når bøger fra samme serie ikke er fra samme udgiver? Det ser bare lidt pænere ud, når de har samme ryg..:)
#153 Muldgraver 14 år siden
Opadtomler :) (bortset fra jeg godt kan lide det sløve personintroduktionstempo) Jeg har desværre ikke været så motiveret for at anskaffe mig Age of Misrule endnu, er i gang med grum modernisme, og har for nylig fundet en sjov udgave af Nihilister/De besatte/Onde ånder af Dostojevskij...
#154 ks 14 år siden
#155 Skeloboy 14 år siden
#156 Antlion 14 år siden
#157 Skeloboy 14 år siden
#158 Muldgraver 14 år siden
Det var da ellers en god portion du alligevel fik læst. Men den var bare for kedelig, eller?
Ok, det er vist for længe siden jeg har læst den, til jeg kan huske præcis hvad som jeg kunne tænke mig var overflødigt. Men jeg tænker alligevel på om det er småhistorier som den om taxachauføren og efritten (er det ikke det den er?)?
#159 Skeloboy 14 år siden
#160 natterjack 14 år siden