#159 Men de er jo med til at beskrive universet handlingen foregår i. Men fair nok, smag og behag :D... har fornemmelsen af at have sagt det en del på det seneste...
#161 - jojo, men det var ja da udmærket klar over i forvejen. Men igen, så er det nok fordi universet ligger op af Age of Misrule
#160 - er aldrig kommet igang med den serie...men jeg har det heller ikke godt med længere bogserier. Wheel of Time kommer jeg f.eks. aldrig i gang med.
Jeg prøvede at bestille "Den sidste gentleman" hjem fra den lokale Arnold Busch-boghandel, men de sagde bare, at selvom de godt kunne se den i deres system, var de ikke i stand til at bestille den hjem. Siger det ikke en ting eller to om deres system eller er det bare mig? Så jeg måtte gå slukøret derfra. Jeg må en tur på detdér in-ter-net de snakker så meget om.
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
#154 Det var da ellers en god portion du alligevel fik læst. Men den var bare for kedelig, eller?
#155 Ok, det er vist for længe siden jeg har læst den, til jeg kan huske præcis hvad som jeg kunne tænke mig var overflødigt. Men jeg tænker alligevel på om det er småhistorier som den om taxachauføren og efritten (er det ikke det den er?)?
Jeg hader at opgive en bog, der på papiret skulle være rigtig god. Derfor tvang jeg mig selv igennem yderligere 80-90 sider, selv om jeg egentlig havde konstateret, at den ikke lige faldt i min smag.
Det er nogle år siden, så jeg kan desværre ikke gengive præcis, hvorfor jeg lagde den fra mig :o
#161 - jojo, men det var ja da udmærket klar over i forvejen. Men igen, så er det nok fordi universet ligger op af Age of Misrule
#160 - er aldrig kommet igang med den serie...men jeg har det heller ikke godt med længere bogserier. Wheel of Time kommer jeg f.eks. aldrig i gang med.
Damn, you're missing out. Hvis du er til fantasy og historiske romaner, så er A Song of Ice and Fire kongen over kongen over kongen.
Muligvis et stort læseprojekt, men også en af de suverænt bedste bøger/serier, du nogensinde vil stifte bekendtskab med.
#161 Muldgraver 14 år siden
Men de er jo med til at beskrive universet handlingen foregår i. Men fair nok, smag og behag :D... har fornemmelsen af at have sagt det en del på det seneste...
#162 Skeloboy 14 år siden
#163 Muldgraver 14 år siden
Okeli dokeli :)
#164 Bony 14 år siden
#165 dyg 14 år siden
#166 Highland Park 14 år siden
#167 davenport 14 år siden
#168 ks 14 år siden
Jeg hader at opgive en bog, der på papiret skulle være rigtig god. Derfor tvang jeg mig selv igennem yderligere 80-90 sider, selv om jeg egentlig havde konstateret, at den ikke lige faldt i min smag.
Det er nogle år siden, så jeg kan desværre ikke gengive præcis, hvorfor jeg lagde den fra mig :o
#169 ks 14 år siden
Han kæmper stadig med det. Du kan med fordel følge hans blog: http://grrm.livejournal.com/
#170 ks 14 år siden
Damn, you're missing out. Hvis du er til fantasy og historiske romaner, så er A Song of Ice and Fire kongen over kongen over kongen.
Muligvis et stort læseprojekt, men også en af de suverænt bedste bøger/serier, du nogensinde vil stifte bekendtskab med.