Gravatar

#241 Thomsen 14 år siden

Jeg har også skrevet en del gennem årene. Blev faktisk opfordret til at søge ind på forfatterskole af Helle Helle, som jeg havde som underviser på et sommerkursus på Testrup højskole for 4-5 år siden. Jeg ved dog ikke, om der nogensinde kommer noget ud af det. Det har ligget ret stille de sidste par år. Lige nu har jeg mere fokus på, at jeg godt kunne tænke mig at skrive en bog på dansk om horrorfilm - sådan en slags opdateret version af Rikke Schubarts gamle I LYST OG DØD uden alt det psykoanalytiske ævl.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#242 Muldgraver 14 år siden

Sikke mange forfattere vi er herinde. Jeg er digter og har hidtil en enkelt udgivelse bag mig. Den findes også på biblioteket.
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl
Gravatar

#243 davenport 14 år siden

Jeg er også godt igang :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#244 evermind 14 år siden

Filmz - where creative minds meet! :)

Hvad hedder din digtsamling, Muldgraver?
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#245 Bony 14 år siden

Jeg har ikke skrevet noget, men jeg har taget frække billeder til et blad. Det var dog mere af privat karakter og modellen var en grim ekskæreste. Men det tæller stadig som +1 på kreativitet! ;)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#246 evermind 14 år siden

Især fordi du måtte være opfindsom med at få lyset til at falde ind fra den rette vinkel, hvor hun tog sig mindst muligt hæslig ud? :P
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#247 Muldgraver 14 år siden

evermind (244) skrev:
Filmz - where creative minds meet! :)

Hvad hedder din digtsamling, Muldgraver?

Punkterblomst
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl
Gravatar

#248 Bony 14 år siden

evermind (246) skrev:
Især fordi du måtte være opfindsom med at få lyset til at falde ind fra den rette vinkel, hvor hun tog sig mindst muligt hæslig ud? :P

Hæ. Hverken lys eller andet kunne redde situationen. Billedserien var da heller ingen succes. :)
Nyeste anmeldelse: "The Thin Red Line" : http://bonysblog.wordpress.com/
Gravatar

#249 Captain Vallo 14 år siden

Så ser jeg lige mit snit til at smide lidt skamløs selvpromovering på bordet, selvom det er ved at være længe siden, jeg har været aktiv i Filmz' fora. Jeg kan nemlig se, at der stadig er en masse drengerøve (m/k) herinde, der er glade for litterær action. =o)

I foråret udkom min anden bog - og den fik oven i købet nogle fine anmeldelser med på vejen. Hvor den første, Ulvebrigaden, var en slags Indiana Jones tilsat varulve, er det denne gang blevet en sci-fi/horror/western, 'MilkyWay Meat: Sanddæmonen', om en Intergalaktisk Slagterforretning på opgave i De Ydre Rande.

Håber, at den også vil falde i jeres smag! =o)

http://www.g.dk/bog/milkyway-meat-lg-jensen_978870...
If there was a god
then why is my arse
the perfect height for kicking?
Gravatar

#250 evermind 14 år siden

Bemeldte litterære værker af brugeren ovenfor får i øvrigt lige en anbefaling med herfra! :)

Skriv ny kommentar: