Gravatar

#261 davenport 14 år siden

Ahm, det er du også, der er bare flere der er ligeså mærkelige ;D
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#262 wimmie 14 år siden

Nice ;)

Rart at vide at man ikke er alene, hehe
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#263 davenport 14 år siden

We all float down here ;)
Gravatar

#264 Fellaheen 14 år siden

Jeg synes alle skulle læse "Letters to Strongheart" af J. Allen Boone som er 40 breve til en død hund.
Die Geburt der Tragödie aus dem Geiste der Kino
Gravatar

#265 davenport 14 år siden

Jeg hader døde hunde!!!
Gravatar

#266 wimmie 14 år siden

[url= puppies[/url]
"he won the Nobel Prize for inventing the artificial appendix.”
Gravatar

#267 McPeter 14 år siden

G.dk kommer med en Sony e-bogslæser d.12.dec inkl 3 danske e-bøger.

http://www.g.dk/bog/sony-e-bogslaeser-inkl-krimi-e...
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#268 Skeloboy 14 år siden

Har læst de første 100 sider af Chronicles of Amber, som er en samling af 5 bøger fra 70'erne. Selvfølgelig er det fantasy.

Ideerne i den er rigtig fede, men er ikke sikker på, jeg er sådan helt pjattet med den endnu.
Gravatar

#269 davenport 14 år siden

Læser No Regrets af Stig Tøfting. Det er interessant, især at læse om hvad han tjener. Jeg vidste ikke at der var så mange penge i dansk fodbold, hvor han beskriver lønninger på 60-80 kilo i starten af 00erne, og en løn på en halv mill i HSV i mådenen. Fanme mange penge, men som han siger, så kan en fodboldkarrierre være kort, så det gælder om at samle sammen.
Det er en ganske spændende bog. Meget ærlig, men jeg tror Stig er en større ballademager end han beskriver. Men egentlig velartikuleret og han virker meget sympatisk. (Han minder om min rockeragtige fætter ;))
Gravatar

#270 HonoDelLoce 14 år siden

davenport (269) skrev:
Men egentlig velartikuleret og han virker meget sympatisk. (Han minder om min rockeragtige fætter ;))

Det er skægt, for jeg har en rigtig god ven, der har været i rocker-miljøet i mange år..

Men når han ligesom er "uden for" det miljø, sammen med os andre gutter, så er han simpelthen noget af det mest sympatiske (og, lige så vigtigt, empatiske), der findes..

Jeg ved af gode grunde ikke, hvordan han er i det andet selskab - men det er jo sådan set også for mig ligegyldigt :)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!

Skriv ny kommentar: