Gravatar

#681 Snaden 11 år siden

Er igang med at læse Tom Wolfe's 'The electric kool-aid acid test'. Er godt og vel halvejs igennem den. Ganske fornøjelig læsning må man sige!
Gravatar

#682 Pécuchet 11 år siden

Har du egentlig læst PiHKAL og TiHKAL, Snaden?
Der burde have været Roser.
Gravatar

#683 Snaden 11 år siden

Ja da. :)

To vidunderlige bøger. Kan dog bedste lide PiHKAL.

the shulgins virker som to prægtige mennesker, og især Sasha ville jeg gerne tilbringe en eftermiddag i selskab med. Han har et eller andet....hmmm....troldmands-agtigt over sig, foruden at virke som et helt igennem mest sympatiske og kærligt menneske. :)

Edit: Har dog ikke læst syntese-delen af bøgerne, men det er vel også kun de færreste, som vil få noget brugbart ud af det. :)
Gravatar

#684 inflector 11 år siden

Har lige læst Earth Abides. En prægtig post apocalyptisk roman som går ganske videnskabeligt til værks. Bogen er medrivende og man kan ikke lade være med at spekulere videre efter at sidste side er læst. En bog jeg kun kan anbefale.

Nu bliver det lidt lettere for nu står den på Preacher bind 8 All hell's a-coming. En af de mest forrykte og sjoveste tegneserier jeg har læst .
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#685 Pécuchet 11 år siden

Gravatar

#686 Muldgraver 11 år siden

Uhh, den ryger en tur i bibliotekskurven.
"Mørk ånde i det grønne krat." G. Trakl
Gravatar

#687 Pécuchet 11 år siden

#686:

Bemærk desuden, at en engelsk oversættelse af Jacques Rancières Béla Tarr, le temps d'après (2011) tilmed bliver udgivet om uges tid:

http://www.amazon.co.uk/dp/1937561151/

Jeg kender ikke oversætteren, men Rancière-fransk er ikke just noget, jeg har mod på at kaste mig ud i endnu.
Gravatar

#688 Muldgraver 11 år siden

Tak for tippet.
Gravatar

#689 Muldgraver 11 år siden

Nåh, efter at have færdiglæst Lolita, kan jeg godt fornemme, jeg er nødt til at læse noget mere af Nabokov. Ret pragtfuld roman der ikke skulle handle om andet end handlingen, men som ikke desto mindre kan være så meget mere, hvis man tillader sig også at læse for sig selv, og ikke kun for forfatterens vished.

Mest interessant er der meget i bogen, der er.

Skriv ny kommentar: