To vidunderlige bøger. Kan dog bedste lide PiHKAL.
the shulgins virker som to prægtige mennesker, og især Sasha ville jeg gerne tilbringe en eftermiddag i selskab med. Han har et eller andet....hmmm....troldmands-agtigt over sig, foruden at virke som et helt igennem mest sympatiske og kærligt menneske. :)
Edit: Har dog ikke læst syntese-delen af bøgerne, men det er vel også kun de færreste, som vil få noget brugbart ud af det. :)
Har lige læst Earth Abides. En prægtig post apocalyptisk roman som går ganske videnskabeligt til værks. Bogen er medrivende og man kan ikke lade være med at spekulere videre efter at sidste side er læst. En bog jeg kun kan anbefale.
Nu bliver det lidt lettere for nu står den på Preacher bind 8 All hell's a-coming. En af de mest forrykte og sjoveste tegneserier jeg har læst .
Nåh, efter at have færdiglæst Lolita, kan jeg godt fornemme, jeg er nødt til at læse noget mere af Nabokov. Ret pragtfuld roman der ikke skulle handle om andet end handlingen, men som ikke desto mindre kan være så meget mere, hvis man tillader sig også at læse for sig selv, og ikke kun for forfatterens vished.
#681 Snaden 11 år siden
#682 Pécuchet 11 år siden
#683 Snaden 11 år siden
To vidunderlige bøger. Kan dog bedste lide PiHKAL.
the shulgins virker som to prægtige mennesker, og især Sasha ville jeg gerne tilbringe en eftermiddag i selskab med. Han har et eller andet....hmmm....troldmands-agtigt over sig, foruden at virke som et helt igennem mest sympatiske og kærligt menneske. :)
Edit: Har dog ikke læst syntese-delen af bøgerne, men det er vel også kun de færreste, som vil få noget brugbart ud af det. :)
#684 inflector 11 år siden
Nu bliver det lidt lettere for nu står den på Preacher bind 8 All hell's a-coming. En af de mest forrykte og sjoveste tegneserier jeg har læst .
#685 Pécuchet 11 år siden
#686 Muldgraver 11 år siden
Uhh, den ryger en tur i bibliotekskurven.
#687 Pécuchet 11 år siden
Bemærk desuden, at en engelsk oversættelse af Jacques Rancières Béla Tarr, le temps d'après (2011) tilmed bliver udgivet om uges tid:
http://www.amazon.co.uk/dp/1937561151/
Jeg kender ikke oversætteren, men Rancière-fransk er ikke just noget, jeg har mod på at kaste mig ud i endnu.
#688 Muldgraver 11 år siden
Tak for tippet.
#689 Muldgraver 11 år siden
Mest interessant er der meget i bogen, der er.
#690 Pécuchet 11 år siden