Gravatar

#81 Bobby Singer 14 år siden

Den her er måske lidt off-topic, men nu poster jeg den altså her.

Supernatural: Origins

Prequel i tegneserie format til tv-serien af samme navn. I denne prequel følger man John Winchester i tiden lige efter Marys død og hans efterfølgende introduktion for de overnaturlige elementer, der har haft en finger med i spillet. Eftersom denne historie finder sted før seriens start, skal man ikke forvente at se alt for meget til Sam og Dean, da det primært er John der er den centrale karakter i denne omgang, hvilket var det der tiltrak min opmærksomhed til at starte med.

Historien bevæger sig ikke altid afsted i et alt for hurtigt tempo, hvilket sikkert kan blive et stort problem for nogle. Derudover er den tegnet i en meget Mignola (Hellboy) lignende stil, som kan virke en smule bizar til at starte med og sikkert skræmme nogle helt væk fra at læse den, hvilket er en skam, da karaktererne og historien, trods sine langsomme passager, faktisk er ganske interessant. Desuden besidder Origins ikke helt den samme mængde af humor som sit forlæg, men dette finder jeg ikke distraherende, eftersom den trodsalt handler om en mand der prøver at finde sin kones morder og samtidig har to børn at passe.

Man skal nok være fan af serien i forvejen for at nyde denne tegneserie, guilty as charged, og det gjorde jeg bestemt også, tiltrods for dens små problemer. Alle andre der ikke har det store kendskab til Supernatural, burde nok starte med serien i stedet.

4/6
Idjit
Gravatar

#82 Spanner 14 år siden

Man skal nok være fan af serien i forvejen for at nyde denne tegneserie, guilty as charged

Det er da løgn, Castiel
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#83 Bobby Singer 14 år siden

#82 hehe ja det havde nok ikke regnet med ;P
Idjit
Gravatar

#84 AP 14 år siden

Jeg har lige læst en fantastisk krimi, Thorkil Damhaugs 'død ved vand'.. det er sjældent, at man læser en bog der er spændende fra første til sidste side :-)
Gravatar

#85 Guts 14 år siden

Har lige bestilt:

Pirate Latitudes - Michael Crichton
Under the Dome - Stephen King

Glæder mig....!
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Gravatar

#86 davenport 14 år siden

også king her :)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#87 PredatorX 14 år siden

uhhh, er Crichton blevet udgivet??
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#88 Guts 14 år siden

Jepper...! Jeg sidder ihvertfald med den. Men jeg må indrømme at jeg havde regnet med en større bog (side-mæssigt). Men det må man til gengæld sige at jeg har fået i Kings bog der fylder næsten 1000 sider.
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
Gravatar

#89 Lord Beef Jerky 14 år siden

Jeg har lige bestilt The Time Travelers Wife, og efter det står den på Krig & Fred. Glæder mig enormt til begge bøger... lige nu læser jeg Seinlanguage af Jerry Seinfeld. Meget sjov, men stort set alle vittighederne kender jeg i forvejen fra serien og diverse stand-up shows med manden.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#90 ks 14 år siden

Jeg har spøjst nok også så sent som igår bestilt The Time Traveler's Wife. Play? :)

Skriv ny kommentar: