#5 - det er faktisk lidt sjovt, for jeg sad og så PRÆCIS det samme igår!!! Tror nok det endte med at producerne/forfatterne/nogen andre(?) opgav deres hyre for det afsnit for at få ham med!!! (Tror jeg så det under det der hedder 'Behind the Truth') Det synes jeg et eller andet sted er ret fedt!
Derudover så lyder det som om jeg skal få set: - Blue Velvet - Ragtime - Chaindance (/Bad Boyz?) - Urban Legend - Jungle Fever - Nightwatch - Natholdet/Graveyard Shift er de to sidstnævnte noget horror/splat-noget? Det er jeg nemlig ikke så meget til... Titlerne henleder lidt til at det kunne være gyserfilm, hvilket også er ok...
- Samt gense Alien 4
Jamen jeg takker... (selvom I selvfølgeligt godt må fortsætte!) :-)
#25 Nightwatch er det ikke bare den amerikanske nattevagten? Jeg kan i hvert fald meddele, at Natholdet har enkelte scener med 'splat' i (hvis ikke mange) :)
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Nu vi lige har fat i "Nightwatch"...maa jeg lige spoerge!!!?
Er det kun mig der synes at den film blev daarligt oversat...baade titel-maessigt og film-maessigt??
Titlen skulle da vaere "Nightguard".
I den danske version sidder Nikolaj Coster Waldau og Kim Bodnia og snakker inde i kirken...og pludselig siger Nikolaj: "Nightguard"! Kim: "Hvad?" Nikolaj: "Hvis det her var en film skulle den hedde "Nightguard"!
Saa spoerger jeg sikkert enormt dumt....hvorfor hedder den saa egentlig ikke bare "Nightguard"??
Bare en tanke...!
"If you don't stand for something, you'll fall for anything"
#21 Captain Vallo 22 år siden
Den nævnte tylerdurden allerede i post #2...
Men okay.
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#22 nakalay 22 år siden
#23 Guts 22 år siden
Det gjorde han ikke!
Det var Nightwatch..!
Men okay..
#24 Captain Vallo 22 år siden
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#25 McPeter 22 år siden
Derudover så lyder det som om jeg skal få set:
- Blue Velvet
- Ragtime
- Chaindance (/Bad Boyz?)
- Urban Legend
- Jungle Fever
- Nightwatch
- Natholdet/Graveyard Shift
er de to sidstnævnte noget horror/splat-noget? Det er jeg nemlig ikke så meget til... Titlerne henleder lidt til at det kunne være gyserfilm, hvilket også er ok...
- Samt gense Alien 4
Jamen jeg takker... (selvom I selvfølgeligt godt må fortsætte!) :-)
#26 nakalay 22 år siden
Jeg kan i hvert fald meddele, at Natholdet har enkelte scener med 'splat' i (hvis ikke mange) :)
#27 Tylerdurden 22 år siden
#28 DarkLight 22 år siden
#29 nakalay 22 år siden
#30 Guts 22 år siden
Nu vi lige har fat i "Nightwatch"...maa jeg lige spoerge!!!?
Er det kun mig der synes at den film blev daarligt oversat...baade titel-maessigt og film-maessigt??
Titlen skulle da vaere "Nightguard".
I den danske version sidder Nikolaj Coster Waldau og Kim Bodnia og snakker inde i kirken...og pludselig siger Nikolaj: "Nightguard"!
Kim: "Hvad?"
Nikolaj: "Hvis det her var en film skulle den hedde "Nightguard"!
Saa spoerger jeg sikkert enormt dumt....hvorfor hedder den saa egentlig ikke bare "Nightguard"??
Bare en tanke...!