Har de sidste par uger set første sæson af X-Files, og lagde mærke til at Brad Dourif var med i et afsnit (som 'Luther Lee Boggs' i episode 1x12: 'Beyond the Sea'), hvor jeg synes han spillede formidabelt.
Har været lidt inde og kigge på IMDb.com, men har ikke set så mange af de film han har været med i ud over selvfølgelig LOTR - TTT, One Flew Over the Cuckoo's Nest og Dune (hvor jeg ikke lige kan huske ham?!)...
Kan fornemme lidt på titlerne at de fleste film han har lavet er ovre i horror-genren, der ikke rigtigt interesserer mig. Men ud over det, så ville jeg gerne høre fra nogle af jer andre om I har set andre film med ham der er seværdige/hvor han spiller godt?
"Child's play" Det er ham der lægger stemme til Chucky. Han er også fysisk med i starten af filmen. Ellers synes jeg han er værd at se i Alien: Resurrection, Nightwatch og Urban Legend. Selvom det som sædvanligt kun er biroller og ikke alle filmene er lige vellykket, så spiller Brad, som altid, KANON!
#1 Jeg sad så sent som i går og så interviews og bag om kameraet for x-files, hvor Chris Carter også sagde han havde presset studiebosserne for at få Brad til den rolle, han var åbenbart dyrere at få fat i end den gennemsnitlige tv-skurk, med rette ;)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Nu ved jeg ikke hvordan du definerer B-film, men uanset om man kan lide dem eller ej kan Dune, Blue Velvet, Jungle Fever og Alien 4 næppe betegnes som B.. ;)
Men jo, han har haft en del skumle roller indimellem.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
#1 McPeter 22 år siden
Har de sidste par uger set første sæson af X-Files, og lagde mærke til at Brad Dourif var med i et afsnit (som 'Luther Lee Boggs' i episode 1x12: 'Beyond the Sea'), hvor jeg synes han spillede formidabelt.
Har været lidt inde og kigge på IMDb.com, men har ikke set så mange af de film han har været med i ud over selvfølgelig LOTR - TTT, One Flew Over the Cuckoo's Nest og Dune (hvor jeg ikke lige kan huske ham?!)...
Kan fornemme lidt på titlerne at de fleste film han har lavet er ovre i horror-genren, der ikke rigtigt interesserer mig. Men ud over det, så ville jeg gerne høre fra nogle af jer andre om I har set andre film med ham der er seværdige/hvor han spiller godt?
På forhånd tak for hjælpen...
#2 Tylerdurden 22 år siden
Han er også fysisk med i starten af filmen.
Ellers synes jeg han er værd at se i Alien: Resurrection, Nightwatch og Urban Legend. Selvom det som sædvanligt kun er biroller og ikke alle filmene er lige vellykket, så spiller Brad, som altid, KANON!
#3 filmz-Wacker 22 år siden
http://www.samarit.dk
#4 McPeter 22 år siden
#5 El vez 22 år siden
#6 Guts 22 år siden
#7 dyg 22 år siden
#8 Guts 22 år siden
My Bad...
#9 El vez 22 år siden
Men jo, han har haft en del skumle roller indimellem.
#10 Tylerdurden 22 år siden