Jeg er en jødisk nynazist og jeg har en rimelig splittet personlighed som du nok kan regne ud. For på den ene side kan jeg super godt lide The Jonas Brothers og på den anden side kan jeg også super godt lide Miley Cyrus! Hjælp, hvad gør jeg?!
Hilsen Adolf Weinstein
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Folk ser underligt på mig når jeg siger at jeg ikke skal se fodbold-VM. Er det helt normalt eller må jeg bare ty til hårdere midler, der kan tvinge mig til at se denne kedelige sport.
Find kassettebåndoptageren frem! Der er nemlig en ny udgivelse fra det finske band "Turbo Forhud" på gaden. Vi har længe ventet på sangene "Grim Klit, Doris" og "Daggamle, Blodige Trusser" og det lader til at ventetiden er ovre. Så jeg kan spørge: Hvad venter du egentlig på?
Mvh Marvel Morten
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#41 Kruse 14 år siden
Jeg er en jødisk nynazist og jeg har en rimelig splittet personlighed som du nok kan regne ud. For på den ene side kan jeg super godt lide The Jonas Brothers og på den anden side kan jeg også super godt lide Miley Cyrus! Hjælp, hvad gør jeg?!
Hilsen
Adolf Weinstein
#42 Batsy 14 år siden
Denne tråd dræber mig snart!, jeg dør af grin!,
nu til spørgsmålet hvorfor smager Is sammen smelted men sure sokker godt?
Hilsen
Mr Bambino Gonzales andela rebianó andreos
#43 MOVIE1000 14 år siden
I got a new idea in my head, its a new projekt with Star Wars, but i dont know about people want to se it?
Love from George Lucas <3
#44 BN 14 år siden
Jeg har lige myrdet hele min familie og brændt vores hus ned. Kender du en god datingside på nettet?
Med venlig hilsen
den ensomme
#45 Åkepool 14 år siden
Vi er to piger der gerne vil skrive sammen.
#46 HonoDelLoce 14 år siden
Hvorfor?
Kærlig hilsen
Den undrende..
#47 jessup 14 år siden
I need you to be more hands on approach fixing my Harddick recorder - its time to get your hands dirty and not giving me the stiff upper lip.
Yours
Sofus Berendsen
#48 cyberzed 14 år siden
Folk ser underligt på mig når jeg siger at jeg ikke skal se fodbold-VM. Er det helt normalt eller må jeg bare ty til hårdere midler, der kan tvinge mig til at se denne kedelige sport.
Den udskudte
#49 weebs 14 år siden
Jeg smører og smører, men det sviger stadig helt afsindigt! Hvad nu?
Knuz,
Tante Poul
#50 davenport 14 år siden
Find kassettebåndoptageren frem! Der er nemlig en ny udgivelse fra det finske band "Turbo Forhud" på gaden. Vi har længe ventet på sangene "Grim Klit, Doris" og "Daggamle, Blodige Trusser" og det lader til at ventetiden er ovre.
Så jeg kan spørge: Hvad venter du egentlig på?
Mvh
Marvel Morten