Dein schwantzstucke hat keine raum für schwullen, du nicht mein junge. Warum es ist wie es ist, man weiss nicht, aber ein forsuch im Östereich mit kleine affen, ist das beste bot heute. Ich wollen mein schue zurück bei abend, und das ist ein konstatirung!!!
Wenligst Der BriefkaSSe
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Helt ude af konteksten vil jeg gå dybt ned i dit spørgsmål, og virkelig besvare det du reelt spørger om. Jeg vil bruge tid og kræfter, læse en bog jeg har om emnet, før jeg bare kaster mig ud i en passende forklaring. Jeg vil læne mig op af store tænkere, og trække på de kompetencer og erfaringer andre har gjort. Og jeg gør dette, så du kan være tilfreds og glad, så du igen kan se den hund i øjnene og ikke mere tænke på om du skulle have plantet den birk dér.
Ja jeg vil - og YES WE CAN!
Krammer Brevkassen
Jeg er blevet afhængig af pepsi max, og hvis jeg stopper, begynder jeg bare at drikke koldskål i stedet. Men mit spørgsmål kommer her. Hvorfor har jeg kolde fødder selvom jeg har sokker på?
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Du skal få dig et navn, ellers findes du ikke i virkeligheden. Opsøg navnekontoret i den usynlige by du bor i, og bed om et navn, cpr nummer osv. Selv er jeg utrolig bange for at tale med spøgelser, så det kunne sagtens være vejen frem.
Med venlig hilsen:
.
#31 davenport 14 år siden
Dein schwantzstucke hat keine raum für schwullen, du nicht mein junge. Warum es ist wie es ist, man weiss nicht, aber ein forsuch im Östereich mit kleine affen, ist das beste bot heute.
Ich wollen mein schue zurück bei abend, und das ist ein konstatirung!!!
Wenligst
Der BriefkaSSe
#32 jessup 14 år siden
Når jeg taler kommer der kun fæces og bibelcitater ud af munden på mig - hvad gør jeg?
De kristeligste hilsner med brunlige nuancer fra
Den racisme anklagede
#33 davenport 14 år siden
Helt ude af konteksten vil jeg gå dybt ned i dit spørgsmål, og virkelig besvare det du reelt spørger om. Jeg vil bruge tid og kræfter, læse en bog jeg har om emnet, før jeg bare kaster mig ud i en passende forklaring.
Jeg vil læne mig op af store tænkere, og trække på de kompetencer og erfaringer andre har gjort.
Og jeg gør dette, så du kan være tilfreds og glad, så du igen kan se den hund i øjnene og ikke mere tænke på om du skulle have plantet den birk dér.
Ja jeg vil - og YES WE CAN!
Krammer
Brevkassen
#34 MOVIE1000 14 år siden
Jeg er blevet afhængig af pepsi max, og hvis jeg stopper, begynder jeg bare at drikke koldskål i stedet. Men mit spørgsmål kommer her. Hvorfor har jeg kolde fødder selvom jeg har sokker på?
#35 davenport 14 år siden
Du skal få dig et navn, ellers findes du ikke i virkeligheden. Opsøg navnekontoret i den usynlige by du bor i, og bed om et navn, cpr nummer osv.
Selv er jeg utrolig bange for at tale med spøgelser, så det kunne sagtens være vejen frem.
Med venlig hilsen:
.
#36 Scherlund 14 år siden
Min øl er tom, hjælp!
Dybe suk fra den tørstige
#37 davenport 14 år siden
Hent en ny!
Mvh
Tuborgs marketing afd.
#38 wimmie 14 år siden
Hvad skal jeg gøre? jeg bliver så let distraheret og har svært med at færdiggøre ting og sætninger - det er begyndt at blive et problem for mine omgi
#39 davenport 14 år siden
Ganske enkelt: du starter bare med at
#40 jessup 14 år siden
Jeg synes at asparges lugter af tis.
Min kone er træt af at have sex gennem et lagen og hun insistere på at give mig røvfuld med svinekoteletter i sengen.
Hvad er løsningen? uden isomorfiske kortslutninger tak!!
På forhud tak
Dexter