Mon ikke det er omvendt? Giver du selv ud, uden at stå tilbage med en følelse af tab og afmagt?? Jeg mindes dit problem omkring lunkne viskestykker, og hvad gjorde du der? INGENTING! Hvorfor vender du så tilbage igen og igen, når du godt ved, at man ikke får gin i koppen ved at lefle for øvrigheden? Du vil ha og ha, men ser vi nogensinde den video med BMX? Næ, vel? Tænk lige over det før du spilder andres tid!
Kærligst og knuz Brevkassen
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
SÅ skriver du??? Det er efterhånden længe siden jeg lånte dig de blade, og din mor blev godt nok sur! :O Hvor skal vi aftale at mødes igen, når stormen har lagt sig? Jeg foreslår Trællenæs, men det kan være det stadig er for tæt på? Jeg gør jo bare mit bedste, ven. (Lugten forsvinder altså med tiden, hvis du kan huske dén? ;))
Mvh Brevhass
Du kender jo svaret, og derfor er det lidt mærkeligt at du igen spørger. Der er jo kort snor i dig, og man har før læst at du ikke spilder tiden. Jeg kan kun anbefale at du prøver at gå til "ham den tykke" igen, og så få de 4 kubikmeter han skylder tilbage, så du kan komme ovenpå igen. Det fortjener du og dine hunde!
Mvh Briefkazze
Spørg om lov før du lejer maskiner over 4 tons, og så smag på andet end det sædvanlige frugt, hvis du forstår sådan en lille en? Du vil støde på problemer, men det kender vi jo fra Europas historie. Glem den episode på Færøerne, og kom videre i dit liv, for helvede. Du kan ikke bruge det til en fucking skid, og du svøber dig i et garn af selvmedlidenhed og makrel. Stop mens du kan og giv bolden videre til folk der tør! Svans!
Gode hilsner Brevkass
I går morges, da jeg stod op, var der en stor gusten gul ræv i min baghave. Jeg ville fodre den med rusten camembert, men da jeg så hurtigt, det var noget helt andet, som både havde hår og skæl. Det leder mig frem til spørgsmålet: er det virkelig sandt? og i så fald - må jeg gerne høste porre med en filippensk and?
#11 davenport 14 år siden
Mon ikke det er omvendt? Giver du selv ud, uden at stå tilbage med en følelse af tab og afmagt?? Jeg mindes dit problem omkring lunkne viskestykker, og hvad gjorde du der? INGENTING! Hvorfor vender du så tilbage igen og igen, når du godt ved, at man ikke får gin i koppen ved at lefle for øvrigheden? Du vil ha og ha, men ser vi nogensinde den video med BMX? Næ, vel?
Tænk lige over det før du spilder andres tid!
Kærligst og knuz
Brevkassen
#12 HelmerJ 14 år siden
Jeg kunne helt vildt godt tænke mig ikke at prøve det der dyresex, hvad skal jeg gøre?
MVH.
Super Slamberten "Lille Jønne" Palmefars
#13 davenport 14 år siden
SÅ skriver du??? Det er efterhånden længe siden jeg lånte dig de blade, og din mor blev godt nok sur! :O
Hvor skal vi aftale at mødes igen, når stormen har lagt sig? Jeg foreslår Trællenæs, men det kan være det stadig er for tæt på?
Jeg gør jo bare mit bedste, ven. (Lugten forsvinder altså med tiden, hvis du kan huske dén? ;))
Mvh
Brevhass
#14 davenport 14 år siden
Du kender jo svaret, og derfor er det lidt mærkeligt at du igen spørger. Der er jo kort snor i dig, og man har før læst at du ikke spilder tiden. Jeg kan kun anbefale at du prøver at gå til "ham den tykke" igen, og så få de 4 kubikmeter han skylder tilbage, så du kan komme ovenpå igen. Det fortjener du og dine hunde!
Mvh
Briefkazze
#15 davenport 14 år siden
Spørg om lov før du lejer maskiner over 4 tons, og så smag på andet end det sædvanlige frugt, hvis du forstår sådan en lille en?
Du vil støde på problemer, men det kender vi jo fra Europas historie. Glem den episode på Færøerne, og kom videre i dit liv, for helvede. Du kan ikke bruge det til en fucking skid, og du svøber dig i et garn af selvmedlidenhed og makrel. Stop mens du kan og giv bolden videre til folk der tør!
Svans!
Gode hilsner
Brevkass
#16 BN 14 år siden
Jeg lider af en alvorlig personlighedsspaltning, så derfor har jeg to spørgsmål til dig:
1) Ved du, om der findes en medicin, der kan hjælpe mig?
2) Hvad kommer mine problemer DIG ved, din nar??
Med venlig hilsen
Kurt
#17 elwood 14 år siden
ɾǝƃ sǝɹ ɟlɐsʞǝsɐɯlǝɹ ɥʌoɹ ǝup ɾǝƃ ƃåɹ' ǝɹ pǝʇ ǝu sʎƃpoɯ' ǝllǝɹ ǝɹ pǝ ʌıɹʞǝlıƃ ʌǝp oƃ oʌǝɹʇɐƃǝ ʌǝɹpǝus ɥǝɹɹǝpøɯɯǝʇ¿ oƃ ɥʌǝɯ ǝɹ ɥɐɯ pǝɹ qoq ¿
Hilsen Den kaffedrikkene FBI Mand.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#18 Skeloboy 14 år siden
I går morges, da jeg stod op, var der en stor gusten gul ræv i min baghave. Jeg ville fodre den med rusten camembert, men da jeg så hurtigt, det var noget helt andet, som både havde hår og skæl. Det leder mig frem til spørgsmålet: er det virkelig sandt? og i så fald - må jeg gerne høste porre med en filippensk and?
Hilsen
"ham med vorten"
#19 tiany 14 år siden
Min gnu er stukket af hjemmefra, hvad gør jeg ?
Hilsen
Ib
#20 Batsy 14 år siden
Jeg lider af at være bange for flagermus stadigvæk går jeg i en flagermus dragt og smadre slemme drenge
ps
En Mr joker mobber mig altid han siger at jeg er en dork knight :(
Hilsen
batman