Gravatar

#11 Patriarch 21 år siden

Ok... nu mener jeg helt bestemt der er brug for en sådan funktion. Nu har det dallemer taget overhånd!
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#12 filmz-vassago 21 år siden

#7: Vi har faktisk snakket om at sætte en tidsbegrænsning på forumindlæg - det kan i mange tilfælde være smart, men det har også ulemper. Måske vi skulle tage det op til diskussion igen.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#13 filmz-Kadann 21 år siden

#12 -

Jeg synes det lyder som en fin idé. Hvis folk f.eks. vil tage bestemte diskussioner op igen, så må de jo så bare lavet en ny tråd på forummet, i stedet for at hive op i 2 år gamle tråde.
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#14 Patriarch 21 år siden

Synes det er helt fint at hive tråde frem hvis man har en mening med det... Kunne være fedt at kunne ignorere visse brugere, samt at kunne markere en tråd som uden videre interesse... Kan KUN se fordele ved det...
Gravatar

#15 Morbid 21 år siden

#12 - Når du siger tidsbegrænsning på forumindlæg, mener du så at man kun kan besvare til en tråd i et bestemt tidsinterval efter den er blevet oprettet, eller er det en funktion ligesom på IMDB, hvor man skal vente 2 min mellem hver post, for at undgå spam.
You need chaos in your soul to give birth to a dancing star.
Gravatar

#16 filmz-nemesis 21 år siden

Jeg kan heller ikke se det som et problem, hvis en gammel tråd bliver hevet frem så længe folk har en mening med det og er fornuftige.
Derfor synes jeg ikke at en tidsbegrænset funktion vil være vejen fren.

En ignorere funktion der i mod kan jeg se det fornuftige i.
Jeg tror ikke den vil blive misbrugt, og især ikke af dem, som tager filmz seriøst.
Gravatar

#17 filmz-vassago 21 år siden

#15: Nu vil jeg ikke lige hænges op på den her :) - men jeg mener at det var noget med at når en nyhed f.eks var 14 dage eller 30 dage gammel, så blev forum-tråden låst for flere indlæg.
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
Gravatar

#18 bobber 21 år siden

Til at begynde med var jeg negativt indstillet over for ideen, men jeg er begyndt at kunne se hvorfor en ignore-funktion kan være en god idé. Efter at have læst visse indlæg i de forskellige diskussioner f.eks. dette samt mange af darth dalles indlæg vil jeg gå så vidt som at foreslå en midlertidig karantæne af visse ip-adresser (for at undgå vedkommende bare opretter en ny profil og fortsætter). Dette er selvfølgelig noget som kun skal gøres i meget særlige og ekstremt grelle tilfælde.

#17 Den tidsramme du nævner er måske en anelse for kort, men ellers er det en god idé. Som #13 nævner kan man jo bare oprette en ny tråd.
-
Don't Panic
Gravatar

#19 Patriarch 21 år siden

tids tigen er ok, men det er ikke her jeg mener det store problem ligger.

Det er helt klart sådan noget fuckeri som Dalle... det driver mig til vanvid.

Nu mener jeg ikke lige det eksembel Bonner kommer med er så godt, i og med de fleste indlæg bare er "RIP, Ronald Reagan"... mere de der gamle tråde hvor han skriver "hehe... star wars er fedt"
Gravatar

#20 bobber 21 år siden

#19: Hvor jeg ville hen var bare indlægget af ifgy (#19 i førnævnte diskussion om Reagan). Jeg synes det er under lavmålet og respektløst uanset om man hadede hans politik eller ej (jeg er selv langt fra tilhænger af hans linie). Jeg kan godt se at eksempelvis Resident Evil-tråden måske ville have været et bedre eksempel.
-
Don't Panic

Skriv ny kommentar: