Gravatar

#1 ks 21 år siden

Jeg sad lige og tænkte på den voksende mængde meningsløse poster i den senere tid, og så ville jeg bare høre om det ikke var muligt at ignorere specifikke brugere, eller måske kunne man indføre en funktion i den stil?
Gravatar

#2 chandler75 21 år siden

Det har været oppe og vende flere gange, men indtil videre har vi valgt ikke at indføre en sådan feature.

Når visse brugere har været 'out of line' er der som regel andre brugere der er gode til at sætte dem på plads.

I alvorlige tilfælde vil brugeren blive slettet af redaktionen.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#3 DarkLight 21 år siden

Det er vel affødt af sådanne ting.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#4 ks 21 år siden

DarkLight, i den grad. Og jeg er egentlig også lidt træt i at se nogle få folk rive op i gamle nyheder med nogle ret meningsløse kommentarer :\
Gravatar

#5 maniac 21 år siden

Folk har vel lov til at skrive hvad de vil i gamle nyheder, om det så er meningsløst eller ej.. Ikke noget der kan få mit pis i kog, og slet ikke få mig til at ønske en ignore-funktion.
Jeg syntes filmz fungerer fint som det er, og syntes slet ikke ignore og rating funktioner hører sig til på siden.
Ja, der har været nogle uheldige episoder, såsom Resident Evil tråden der kammede over, men jeg syntes det er så sjældent at det ikke kan være argument IMHO til at indføre ignorering.
(Desuden kan disse useriøse indlæg osse til tider være genstand for megen morskab, når man læser dem ;) )
Gravatar

#6 Morbid 21 år siden

Af erfaring fra andre sites går jeg imod en ignorefunktion. Synes ofte det er voldsomt irriterende. Folk svarer på et indlæg der allerede er svaret på osv.

Indtil nu er der ingen tilfælde, hvor jeg har været så irriteret på en bruger, at han/hun fortjener at blive forstummet.

Synes også filmz.dk er et meget modent forum, og der bliver dæmmet godt op for spam osv.

Hvis der er en tråd der kammer over, så drop den da. Ingen grund til at sidde og læse indlæg, hvis man blot bliver irriteret.
You need chaos in your soul to give birth to a dancing star.
Gravatar

#7 Ivse 21 år siden

Jeg kunne godt tænke mig en funktion, der lukker et emne. Dvs jeg markere den her som læst og så forbliver den det, også selv om der er nogen der poster i den.
På den måde kan jeg lukke emner som ikke har interesse mere.
En film er først dårlig, efter du har set den!
Gravatar

#8 gi-jones 21 år siden

#7: Det lyder helt sikkert mere rigtigt. Lad os få sådan en !! :)
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#9 Kalle Ferm 21 år siden

Det sidste var en rigtig god idé!
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Gravatar

#10 maniac 21 år siden

Nu vi er ved forslag til nye funktioner:
På det sidste syntes jeg osse jeg har set en masse dobbeltposts, for det meste nogen der er postet ved et uheld...
Ville det ikke være smart at lave en funktion i gem-knappen for hver indlæg, der kontrollerede om man havde postet en sætning nøjagtig mage til i posten før, og hvis det var tilfældet, så oprettes den nye ikke.? Ved ikke om det gav nogen mening, he he..
Det ville i al fald spare admins noget oprydningsarbejde hvis der er en tråd med 10 dobbelt posts som i "Hvor mange penge bruger du på DVD'er pr. måned?" tråden.

Skriv ny kommentar: