Jeg lavede primært den her topic pågrund af Darth Dalle, det vil jeg godt være ærlig at indrømme. Jeg synes det er ualmindeligt irriterende og nærmest latterligt at han hiver op i alle gamle nyheder for at skrive et eller andet fuldstændig meningsløst.
Jeg vil mene at det er iorden at f.eks. lukke en tråd, hvis den tager overhånd, som i f.eks. Resindent Evil tråden. Den ene er jo værre end den anden derinde. Jeg er modstander af at lave en ignore-funktion, med mindre man kan lave det sådan, at den enkelte bruger kan sætte en enkelte person på ignore, så man slipper for at se dennes indlæg. Skulle sætte nogen på ignore i f.eks. Resident Evil tråden, hvem af dem skulle det så være? Jeg mener at man alt for hurtigt kommer over i en gråzone. Dog mener jeg også at folk der totalt umotiveret, begynder at svine folk til. -
"P-p-please, Raoul. I can give you stars. Just drop the refrigerator on my head one more time"
Hvordan gråzone? Og hvad skulle en ignore funktion ellers gøre end at sørge for man ikek kan se en ignorerede persons indlæg?
Jeg kan simpelthen ikke se noget problem ved det... hvis jeg vil ignorere jer alle sammen, og bare være på Filmz helt alene... hvad så? Det skader ingen... folk kan selv administere hvem de vil ignorere.
#24 Det ved jeg faktisk heller ikke *GS*. Der fik jeg vist rodet mig ud i noget værre vrøvl.....men en pointen er ihvertfald at jeg synes at det er fint med en ignore funktion :-) -
"P-p-please, Raoul. I can give you stars. Just drop the refrigerator on my head one more time"
#21 Patriarch 21 år siden
misforstod det bare... og ja.. det er lamt
#22 ks 21 år siden
#23 filmz-Asta 21 år siden
Jeg er modstander af at lave en ignore-funktion, med mindre man kan lave det sådan, at den enkelte bruger kan sætte en enkelte person på ignore, så man slipper for at se dennes indlæg. Skulle sætte nogen på ignore i f.eks. Resident Evil tråden, hvem af dem skulle det så være?
Jeg mener at man alt for hurtigt kommer over i en gråzone.
Dog mener jeg også at folk der totalt umotiveret, begynder at svine folk til.
-
#24 Patriarch 21 år siden
Jeg kan simpelthen ikke se noget problem ved det... hvis jeg vil ignorere jer alle sammen, og bare være på Filmz helt alene... hvad så? Det skader ingen... folk kan selv administere hvem de vil ignorere.
Nogen målige forklare mig problemet
#25 filmz-Asta 21 år siden
-
#26 davenport 21 år siden
Jeg kan servere en gedigen håndmad.. ;)
Nej, vi er voksne mennesker.. Lad det endelig være ved det, da!
#27 filmz-Asta 21 år siden
-
#28 filmz-vassago 21 år siden
Jeg forstår godt hvad du mener. Men det er alligevel en drastisk censur - også selvom at det kun er dig selv du 'rammer'...