#13 - jeg kunne også godt forestille mig at det bare er noget der er lavet for sjov, og for at få lidt mere omtale... Ellers også så var Jackson meget syg i den periode.
Der er ikke noget galt i at han har tabt sig, det gør folk jo hele tiden, men han ser virkelig syg og træt ud på den film, måske havde han influenza på det tidspunkt??
Lol. Helt klart en joke. Det ville da være for åndsvagt hvis Peter lod sig filme som en svag man. Hvem invistere flere mil. i et projekt hvor bossen falder i søvn på arbejdet.
Ved sgu ikke helt hvad jeg skal tro efterhånden. Det virker rigtigt nok i det klip. Men man skulle tro at de ville holde en pause med at filme indtil Peter er klar igen? o_O
Hvordan kan I hoppe på den næsten allesammen? Den emmer jo af komiske indfald. Det er da så tydeligt at det er en iscenesat joke. Selvfølgelig falder PJ ikke i søvn midt i en samtale. Det er jo dybt komisk at de henter Singer helt til Wellington for at instruere hvis nu Jackson pludselig falder i søvn. En anden sjov ting er når Singer kommer til at efterlade et fodspor på settet. Og hele Naomi Watts rolle i joken, kan man da se er skuespil.
#11 Martindan 20 år siden
kunne være en sjov måde at lave en film på...
Man har et skript, en producer og så en ny instruktør hver dag der sætter sig eget præg.... interessant...
#12 vapor 20 år siden
#13 filmz-kaotmus 20 år siden
#14 filmz-Me!! 20 år siden
Ellers også så var Jackson meget syg i den periode.
Der er ikke noget galt i at han har tabt sig, det gør folk jo hele tiden, men han ser virkelig syg og træt ud på den film, måske havde han influenza på det tidspunkt??
#15 Hasselguff 20 år siden
#16 Michael Andersen 20 år siden
#17 Martindan 20 år siden
Frank Hvam: " Se Casper.. den store abe.... det er Donkey Kong"
#18 lasse78 20 år siden
#19 vapor 20 år siden
#20 pulse83 20 år siden