næsten alt taler for det er en joke - at filmholdet tilfældigvis filmer ham mens han får nys om opkaldet, "where the fuck is wellington", naomi watts ka ik kende ham, jackson der falder i søvn lige med det samme på 1 sekund, fodsporet mm.
men noget der taler imod er at han tager helt til new zealand for at lave en lille for-sjov diary?
Hehe, muntert at så mange falder for den. Det er jo helt klart en Peter Jackson vits, og hvis I ser på Kongisking.net så er der en tilsvarende PD der som viser det fra Jacksons side. Hyleskægt, hvis I spørger mig.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Nu har jeg fået set versionen fra King Kongs production diaries. Og ja det er 100% en joke. Tonen er en helt anden end i Superman Returns klippet. Det er faktisk ret cool at se hvordan de to hold der laver bag om scenen tingene kan få en så forskellige stemninger frem fra samme situration.
#21 vapor 20 år siden
#22 filmz-Koenig 20 år siden
homo proponit sed Deus disponit
www.haddock100.com
#23 akerman 20 år siden
Lad mig se den, så skal jeg afgøre om det er en joke, jeg har skrevet gyldendals definition på ironi og sarkasme.
#24 akerman 20 år siden
næsten alt taler for det er en joke - at filmholdet tilfældigvis filmer ham mens han får nys om opkaldet, "where the fuck is wellington", naomi watts ka ik kende ham, jackson der falder i søvn lige med det samme på 1 sekund, fodsporet mm.
men noget der taler imod er at han tager helt til new zealand for at lave en lille for-sjov diary?
#25 gi-jones 20 år siden
#26 vapor 20 år siden
#27 jessup 20 år siden
#28 vapor 20 år siden
Tonen er en helt anden end i Superman Returns klippet.
Det er faktisk ret cool at se hvordan de to hold der laver bag om scenen tingene kan få en så forskellige stemninger frem fra samme situration.