Gravatar

#21 vapor 20 år siden

Jeg finder det ikke spor tydeligt at det er en joke. o_O
Gravatar

#22 filmz-Koenig 20 år siden

Nogen der ved hvornår forsalget starter?!?
"Como estan, bitches?"
homo proponit sed Deus disponit
www.haddock100.com
Gravatar

#23 akerman 20 år siden

#10 vi er to så.

Lad mig se den, så skal jeg afgøre om det er en joke, jeg har skrevet gyldendals definition på ironi og sarkasme.
Gravatar

#24 akerman 20 år siden

hehe.

næsten alt taler for det er en joke - at filmholdet tilfældigvis filmer ham mens han får nys om opkaldet, "where the fuck is wellington", naomi watts ka ik kende ham, jackson der falder i søvn lige med det samme på 1 sekund, fodsporet mm.

men noget der taler imod er at han tager helt til new zealand for at lave en lille for-sjov diary?
Gravatar

#25 gi-jones 20 år siden

Hehe, muntert at så mange falder for den. Det er jo helt klart en Peter Jackson vits, og hvis I ser på Kongisking.net så er der en tilsvarende PD der som viser det fra Jacksons side. Hyleskægt, hvis I spørger mig.
Gi' dog pengene til Afrika... De har mere brug for dem.
Gravatar

#26 vapor 20 år siden

Nogen der har et link til King Kong versionen? De har jo pillet det ned fra Kongisking.net for at sælge DVD'er med lortet på.
Gravatar

#27 jessup 20 år siden

#11 - eller Rukow :"du skal insistere på den menneskelige eksistens - jeg har været med på en film du skal se i den forbindelse - Allegro"
This is just until June
Gravatar

#28 vapor 20 år siden

Nu har jeg fået set versionen fra King Kongs production diaries. Og ja det er 100% en joke.
Tonen er en helt anden end i Superman Returns klippet.
Det er faktisk ret cool at se hvordan de to hold der laver bag om scenen tingene kan få en så forskellige stemninger frem fra samme situration.

Skriv ny kommentar: