Efter at have set den nye teaser trailer til Superman Returns fik jeg lyst til at se mere. Jeg begyndte at se Bryan Singers production video journal igennem på bluetights.com.
Det er nok ikke nyt for alle men Peter Jackson ringede efter hjælp på King Kong. Det er lidt skræmmende at se Jackson helt slank og sidde der og falde i søvn på den måde. Manden var jo ved at arbejde sig ihjæl.
Jeg har altid ment at Bryan Singer var dygtig og jeg kan lide alle hans film. At han sådan springer til og hjælper til på sættet af King Kong skal roses for! Respekt til den mand!
Se klippet igennem og lad mig hører jeres tanker. :)
jeg synes det er stort gjort af Bryan! Han må være møg nervøs sådan at skulle springe til lige midt i indspilningen af King Kong (det er jo trods alt Peter Jackson og det er jo trods alt King Kong). Al respekt til ham, at han tør tage udfordringen!
"Como estan, bitches?" homo proponit sed Deus disponit www.haddock100.com
hov.. Det er bluethights.net og ikke .com som jeg kom til at skrive.
#2 Ja det må være noget af en oplevelse. Mon ikke at han også har følt sig beæret over at Jackson havde tiltro nok til ham. Det så ud som om at det "blot" var nogle action scener, dog en af de mest vigtige med en T-Rex. Men nu er Bryan Singer jo heller ikke hvem som helst. :)
Watts så meget overrasket ud over at Singer skulle kører showet den dag.
Dybt chokerende. Hvis man tænker på det overskud, Peter Jackson udviste på settet på LOTR, er det en helt anden mand. Han er jo nærmest kommet til at se meget ældre ud. Jeg tør næsten ikke tænke på, hvordan han har det pt, det har jo været meget om problemer med musikken og travlheden med at få King Kong færdig. Jeg håber godt nok, han holder en laaang ferie. Han er for stor en filmskaber til at brænde ud allerede.
Og det så faktisk ud som om Watts slet ikke anede, at det var Singer før hun fik hans navn at vide :)
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Wow. Peter Jackson virker jo fuldstændig slået ud af den. Jeg synes stadigvæk at være den eneste i verden, der ikke tror, at filmen udarter sig til et moderne mesterværk (jeg satser på en tre-stjernet oplevelse), så det overrasker ikke mig helt :-)
#1 vapor 20 år siden
Alle klippene er da interessante nok men jeg blev helt rørt da jeg så "Video Journal # 7 - The Call".
http://www.bluetights.net/journal.php?id=7
Det er nok ikke nyt for alle men Peter Jackson ringede efter hjælp på King Kong.
Det er lidt skræmmende at se Jackson helt slank og sidde der og falde i søvn på den måde. Manden var jo ved at arbejde sig ihjæl.
Jeg har altid ment at Bryan Singer var dygtig og jeg kan lide alle hans film. At han sådan springer til og hjælper til på sættet af King Kong skal roses for! Respekt til den mand!
Se klippet igennem og lad mig hører jeres tanker. :)
#2 filmz-Koenig 20 år siden
homo proponit sed Deus disponit
www.haddock100.com
#3 vapor 20 år siden
#2 Ja det må være noget af en oplevelse. Mon ikke at han også har følt sig beæret over at Jackson havde tiltro nok til ham.
Det så ud som om at det "blot" var nogle action scener, dog en af de mest vigtige med en T-Rex.
Men nu er Bryan Singer jo heller ikke hvem som helst. :)
Watts så meget overrasket ud over at Singer skulle kører showet den dag.
#4 filmz-JuuL 20 år siden
#5 Martindan 20 år siden
#6 tiny 20 år siden
Og det så faktisk ud som om Watts slet ikke anede, at det var Singer før hun fik hans navn at vide :)
#7 vapor 20 år siden
Ja jeg lod også mærke til at hun nok ikke havde mødt ham før. Singer var da også opmærksom på det, da han hurtigt introducerede sigselv.
#8 Ikari 20 år siden
#9 vapor 20 år siden
#10 The Insider 20 år siden