Og fra den officielle hjemmeside: March 13, 2006: Returning to its Friday night slot with a complete 20-episode order, season three of Battlestar Galactica promises even more of the drama, intrigue and action that viewers have come to expect from the series. One of television's most critically acclaimed dramas, Battlestar Galactica has captured the minds of a new generation of fans, distinguishing itself with the intensity and present-day relevance of its stories and the riveting performances of its ensemble cast.
The entire Battlestar Galactica ensemble will return, including Edward James Olmos, Mary McDonnell, Katee Sackhoff, Jamie Bamber, James Callis, Tricia Helfer and Grace Park. As previously announced,
Lucy Lawless will also join the cast for a 10-episode arc, reprising her role as D'Anna Biers, a Cylon.
Production on season three begins in Vancouver in April.
Jeg håber da bare, at de kan fastholde en brøkdel af det niveau, som de sluttede sæson 2 på! For den finale var da FUCKED UP (på den fede måde)!!!
"Skræmmende god" er et udtryk, jeg sjældent bruger, men BSG er bare blevet bedre og bedre, og nu er den skræmmende god. Såson 2 sluttede IMHO på et så højt niveau både mht. historien, skuespillet og det visuelle, at det var et biograflærred værdigt.
#1 El vez 19 år siden
Fandt denne korte, men interessante, artikel:
http://craveonline.com/scifi/stories.php?sid=3400
Og fra den officielle hjemmeside:
March 13, 2006:
Returning to its Friday night slot with a complete 20-episode order, season three of Battlestar Galactica promises even more of the drama, intrigue and action that viewers have come to expect from the series. One of television's most critically acclaimed dramas, Battlestar Galactica has captured the minds of a new generation of fans, distinguishing itself with the intensity and present-day relevance of its stories and the riveting performances of its ensemble cast.
The entire Battlestar Galactica ensemble will return, including Edward James Olmos, Mary McDonnell, Katee Sackhoff, Jamie Bamber, James Callis, Tricia Helfer and Grace Park. As previously announced,
Production on season three begins in Vancouver in April.
http://www.scifi.com/battlestar/updates/
#2 filmz-Kadann 19 år siden
Lad os bare håbe at de ikke kører den for langt ud :) Jeg tror ikke på at serien kan bære mere end 1-2 sæsoner endnu, selvom det er ret gode sager.
#3 Outbound Sith 19 år siden
"Skræmmende god" er et udtryk, jeg sjældent bruger, men BSG er bare blevet bedre og bedre, og nu er den skræmmende god. Såson 2 sluttede IMHO på et så højt niveau både mht. historien, skuespillet og det visuelle, at det var et biograflærred værdigt.
Fox Mulder
#4 filmz-Bruce 19 år siden
#5 Outbound Sith 19 år siden
Fox Mulder
#6 DarkLight 19 år siden