Jeg prøver at finde ud af om mere information er blevet frigivet mht. om Battlestar Galactica sæson 4 bliver på de filmede 10 afsnit og dermed uafrundet, eller om de har fået grønt lys for at færdiggøre serien.
Jeg har læst en del rapporter, som jeg dog ikke kan linke til (kan ikke huske hvor de er), som hævder, at vi får alle afsnit, men at der spekuleres i at halvdelen af 4. sæson måske bliver sendt som en 5. sæson i 2009.
The first half of Season Four (the show's final season) debuts on the Sci-Fi Channel on 4/4/08, with around ten episodes. Because of the recent writer's strike, the remainder of the season (which resumes production next week, as it happens) probably won't air until early 2009.
#1 El vez 17 år siden
Indtil videre har jeg kun set hints til at serien bliver ordentligt afsluttet, f.eks på imdb, hvor 20 afsnit er listed:
http://imdb.com/title/tt0407362/episodes#season-4
Er der noget om snakken, er der noget officielt ude om at vi får 20 afsnit?
#2 Slettet Bruger [2755011290] 17 år siden
Jeg har dog ikke kunnet finde noget officielt...
#3 El vez 17 år siden
More info would be appreciated :)
#4 The Insider 17 år siden
The first half of Season Four (the show's final season) debuts on the Sci-Fi Channel on 4/4/08, with around ten episodes. Because of the recent writer's strike, the remainder of the season (which resumes production next week, as it happens) probably won't air until early 2009.
#5 MouseMickey 17 år siden
#6 El vez 17 år siden
Tak for info, Johan!
#7 The Insider 17 år siden
#8 gi-jones 17 år siden
#9 Bohemian 17 år siden
#10 Bohemian 17 år siden