Gravatar

#21 HelmerJ 19 år siden

hmm begge på under 10min. det er da meget sjovt
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#22 filmz-herskegut 19 år siden

Gimme et hint :)
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
Gravatar

#23 smilemirabell 19 år siden

10 min ???? nu føler jeg mig dum..
Ja, jeg er ordblind - ved det godt.
Gravatar

#24 HelmerJ 19 år siden

jeg er ikke så godt til det der med at hinte, er bedre til at spoile, hehe. Du skal vælge et bogstav fra hver "søjle" af bogstaver så du får et ord på seks bogstaver.
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#25 filmz-herskegut 19 år siden

Kan vi få et forbogstav ? :)
Gravatar

#26 HelmerJ 19 år siden

næ men du skal ikke bruge:
J W C X Z Q

så er der lidt færre at jonglere rundt med ;-)
Gravatar

#27 tiny 19 år siden

Jeg skrev bogstaverne op, highlightede vokalerne og stregede W Z osv ud. Og ja, tænk i Da Vinci Mysteriets baner...
Men faktisk er der stor forskel på hvor lang tid, den enkelte bruger på sådanne opgaver. Det er det samme med matematik; nogen kan det bare med det samme.
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Gravatar

#28 filmz-herskegut 19 år siden

Tak! :) nu har jeg så "kun" 30 bogstaver at vælge imellem, hvilket gør at jeg er helt tabt her..
Gravatar

#29 filmz-herskegut 19 år siden

Alt hjælp modtages, har ikke læst bogen, og har en idé om at det er et ord derfra..
Gravatar

#30 tiny 19 år siden

# 29 - det er absolut ikke nødvendigt at have læst bogen eller set filmen for den sags skyld, det er et helt almindeligt ord. Men jeg vil gerne gentage, vokalerne er nøglen; det var det i hvert fald for mig.
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.

Skriv ny kommentar: