Gravatar

#31 McPeter 19 år siden

#29 - det er ikke et ord fra bogen (eller det ved jeg ikke - har ikke læst den) :-)

Men det har lidt med bogens tema at gøre. Og for mig var det også vokalerne der var nøglen...
Prøv at gennemgå hvilke lyde der kan laves med de tilgængelige vokaler - det er altså ikke SÅ mange kombinationer... :-)
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#32 Popeye 19 år siden

Jeg har et godt hint:

Det er en figur/karakter fra X-men
...and then some
Gravatar

#33 filmz-herskegut 19 år siden

Enten er jeg helt blank i hovedet, eller også kan jeg bare ikke klare den her..

Men svar mig lige.. første bogstav er i første kolonne ? eller kan det være i hvilken som helst af de andre
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
Gravatar

#34 tiny 19 år siden

Første bogstav er fra 1. lodrette kolonne, andet bogstav er fra 2. lodrette kolonne osv...
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Gravatar

#35 HelmerJ 19 år siden

første i første 2i2 3i3 4i4 5i5 6i6 det er systemet
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#36 filmz-herskegut 19 år siden

ahh.. og jeg har siddet og forsøgt at lave alle mulige kombinationer på kryds og tværs :P
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
Gravatar

#37 tiny 19 år siden

Du kunne jo prøve at starte fra en ende af med K'et i øverste venstre hjørne og så fremdeles...
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Gravatar

#38 Ikari 19 år siden

Så er den tredje opgave online - og den er desværre forholdsvis let! :(
Gravatar

#39 lagoni 19 år siden

Ja, den lod da til at være rimelig simpel. Frygter helt jeg har forstået det forkert, da det virkede for nemt.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#40 weebs 19 år siden

Jeg er så ynkelig at jeg decompilede flash filen og "fandt" svaret til gåde 2 på den måde. :D
"På en førstegangsbesøgende filmnørd virker denne tråd måske fremmed og skræmmende" -davenport

Skriv ny kommentar: