Gravatar

#31 filmz-Crystalstar1200 20 år siden

Jeg syntes nu nogen gange at Scalas overgik dem bl.a. da de fx viste Heat og lige en film mere :)

---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#32 filmz-Wacker 20 år siden

Har kun været til en surprise, og der viste de Pusher 2 - Der var også en del der gik- Men de kunne da godt vælge nogle fede film
Don't you know who I am? I'm Juggernaut, bitch!!

http://www.samarit.dk
Gravatar

#33 El vez 20 år siden

De viste også Se7en til surprise i scala..

Jo kvaliteten dalede ret hurtigt efter det første halvår i imperial hvor der bleve taget mange chancer, var der efterhånden langt imellem.. Men det var netop fedt at de viste f.eks 28 days later, The Pianist og Ju-On (originalen), som ellers ikke lige er mainstream underholdning ;)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#34 PredatorX 20 år siden

Jeg tror jeg vil undlade at komme til flere "Premiere Surprise" forestillinger. Synes jeg bændte nallerne rigeligt efter at have spildt 15 min af det makværk kaldet "Ambulancen". Hold da kæft noget gylle... Magen til amatør skuespil og mongol dialog skal man da lede længe efter (undskyld udtrykket). Nu er det jo altid lidt af en chance, men med "Ambulancen" synes jeg godt nok de strammer den. Der var vel godt og vel ti-tyve andre film da snildt kunne have vist, men næææ nej... Endnu en dansk stinker skulle vi lige afprøves med... *tsktsk*.
thecleansing.net : you call we kill

Skriv ny kommentar: